Gå til innhold

Hvorfor spill, og ikke en bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet
men, på en annen side. Leste en artikkel fra 1800 tallet, der de voksne sukket og akket seg over ungdommen på den tiden osm bare drakk vin, bannet, og ikke hadde respekt for de eldre. Ikke leste de noe fornuftig heller. Så forfallet har enten pågått i alle tider, og retter seg opp like før neste generasjon, ellers så er samfunnet snart i oppløsning. Ikke leser de bøker, laster ned ulovlig, spiller spill til langt på natt, og hører hvertfal ikke på foreldrene angående leggetider. Nei hva skal det bli av dagens ungdom

Bare for å si det så handler det vel om at man raskt lærer at livet er så mye mer enn dette når man etterhvert får eget sted å bo, kjæreste, barn og bil. Dette er ting som raskt gjør deg til en mer moden person. Selv har jeg verken kjæreste, hus eller bil enda, men jeg merker allerede at jeg er mer moden enn for bare noen år siden.

Absolutt!! For noen år siden var min holdning at jeg skulle feste til jeg gikk i grava. Nå skal jeg game, lese, se film, og bygge syke ting, til jeg går i grava. Er jo en grunn til at en 40 åring sier at 40 årene er den beste tiden, og en 20 åring sier det samme. (hvis man ikke lever et jævlig kjipt liv)

Men merker at jeg noen ganger foretrekker spill, forde bøker ikke lenger gir meg så mye, annet enn en god historie, og spenning, mens mange spill er vanskelige (ikke twitch baserte spill) og gjør meg "smartere". Leste for første gang på 3 måneder i går. En liten novelle av isaac asimov, og nå kan jeg ikke vente før jeg fortsetter.

Jeg er hvertfal grundig lei spenningsbøker fra Ludlum og co. Akkurat som jeg er dritt lei middelmådige spill som baserer seg på alt annet en tankekraft.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...