Gå til innhold

Museunderlag (og hva man har oppå)


Anbefalte innlegg

Så, jeg så den fine pollen her angående hva slags mus man mener er den beste. Ikke like viktig, men fortsatt ganske interessant er hva slags underlag man bruker, og hvorvidt musa funkgerer godt mot underlaget.

 

Altså:

 

Hva slags museunderlag bruker du, og hvilken mus bruker du oppå det?

 

Selv bruker jeg Steelseries SX, en musematte av aluminium, med veldig lite motstand og stor størrelse. Og selvfølgelig det beste med den - jeg trenger ikke å bytte på grunnlag av slitasje med det første^^

 

Musa er en Razer DeathAdder, og de to går godt sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steelseries thick (eller noko sånt.. den er svær!) og razer deathadder

 

Kan det være QcK Heavy? Den er i alle fall svær, tjukk og myk. Digg matte.

 

Selv bruker jeg litt forskjellig, men som oftest går det i Steelseries SX Pro Gaming. Som Materie nevnte, en stor og god matte i aluminium. Meget glatt og rask, og ufattelig slitesterk. Med mindre du skulle være uheldig og bøye den på noe vis, mistenker jeg at den holder omtrent uendelig.

 

I skrivende stund bruker jeg imidlertid en Qpad|CT. Relativt stor stoffmatte med behandlet overflate, slik at den føles litt som plast. Ikke like rask som SX-en, men mykere og mer behagelig ellers.

 

Musa akkurat nå er en Microsoft SideWinder X8, som vel skal komme i salg ganske snart. Snasen mus, til tross for at den er trådløs. ;) Ellers går det mest i Roccat Kone og Logitech G5.

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...