Gå til innhold

Pistoler i spill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Løpet hadde vel blitt deformert ganske snart?

 

Igjen, det kommer an på hvor mye gull man bruker.

Et hullete løp med et tynt gullbelag på innsiden må jo være prima.

 

Selv om det tydeligvis ikke er sånn siden det så vidt jeg vet ikke finnes i noen våpen per dags dato :p

Lenke til kommentar

Enig i M9`ene, spesielt også M9`en eller tranquilizern som er med i MGS3. Jo større lydemper, jo litt tøffere virker det(bare ikke overdrivelse liksom).

 

Boltok i Gears of War også synes jeg er elsk. Et soleklart greit ekstravåpen i horde på Gears of War 2.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Enig i M9`ene, spesielt også M9`en eller tranquilizern som er med i MGS3. Jo større lydemper, jo litt tøffere virker det(bare ikke overdrivelse liksom).

 

Boltok i Gears of War også synes jeg er elsk. Et soleklart greit ekstravåpen i horde på Gears of War 2.

 

Jeg får fnatt av lyddempere. De virker ikke slik, ferdig med den saken.

 

pistolen i TF2 er riktig nok svak, men er du flink til å trykke fort er den ganske grei.

 

Nå har pistoler fått en fiksert avfyringshastighet så nå hjelper det ikke å ha bundet musehjulet som trigger 1 lenger ;)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
pistolen i TF2 er riktig nok svak, men er du flink til å trykke fort er den ganske grei.

 

Nå har pistoler fått en fiksert avfyringshastighet så nå hjelper det ikke å ha bundet musehjulet som trigger 1 lenger ;)

 

Det har jeg aldri tenkt på. :cry:

 

Glemte å nevne revolverene i call of juarez bound in blood. De er fantastiske.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
Lyddemper? Meh.

 

Hvis pistolen ikke er god nok til å hamle opp med folka som måtte komme når de hører du skyter er den ikke noe å satse på til å begynne med ^_^

 

Siterer meg selv jeg. Pistoler med lyddempere teller ikke fordi de for det første er feige og for det andre ikke trenger noen virkelige kvaliteter da de får jobben gjort uansett. Selv om det jo bare en ladning med elefantmøkk at lyddempere er slik de utgis for å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...