Gå til innhold

Xbox 360 på verdens største skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32" min skal snart flyttes inn på soverommet og gi plass til en 42" eller mer. Har på følelsen at lottotallene går inn i kveld. Igjen.

Men seriøst.

Skulle gjerne likt å ha en slik skjerm, tenk et godt stolsett, ratt sett og Forza 2 på den der? Med skikkelig surroundannlegg?

Skrevet

Oi nå må jeg bare vinne i lotto for å skaffe noe sånt! Nå har jeg i allefall noen år på meg uansett til å tippe på så får håpe at jeg vinner en skikkelig gevinst innen jeg flytter ut så jeg kan ha et rom med bare den der.

Skrevet

Hvis èn av oss her på forumet vinner i lotto, skal vi gjøre som reklame og ikke være som andre millionærer? Blåse bort alt på å få henta inn ett big-ass lerret med hauger av spillkonsoller, projektorer, pizza og f*enskap til alle på forumet? :D

Skrevet
Hvis èn av oss her på forumet vinner i lotto, skal vi gjøre som reklame og ikke være som andre millionærer? Blåse bort alt på å få henta inn ett big-ass lerret med hauger av spillkonsoller, projektorer, pizza og f*enskap til alle på forumet? :D

Selvfølgelig. Med mindre det er jeg som vinner millionene da.

Skrevet

hadde vert kult med ein så stor sjerm, får femtien min til å se ut som ein liten lekkebil iforhold til ein ekte bil.

men hadde eg vunnet i lotto så hadde eg ikkje kasta alt vekk på ein sånn skjerm.

Skrevet (endret)

Da inviterer jeg dere alle til mitt gaming palass for å spille på en dobbel så stor skjerm som den i førstepost.

Skal vi si kl 12.15 om ca. 40 år? :D

Endret av Paisley
Skrevet
Tidenes tørreste ordspill på gang? :p

Jeg har hørt den før. Spesielt når jeg vinner i Gears. :)

Hadde vært litt moro da.. leie den lokale kinoen for litt 2v2 Halo 3? :D

Si meg hvilken lokale kino, så møter jeg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...