Gå til innhold

Den sjuke Shaman tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra for Icons sier jeg og ^^

 

Glyph of Earth Shield *new* -- Increases the amount healed by your Earth Shield by 20%.

Denne er aktuell, men vet ikke helt hva jeg skal bytte ut, Earth Shield står lett for 20-25% av all min healing (så godt som 100% uptime på tank)

 

Poison Cleansing Totem and Disease Cleansing Totem have been merged into 1 totem.

<3

Lenke til kommentar

Regner med jeg kan spørre litt her.

 

Har spillt arcane pve mage (av og til fire mage) helt siden jeg begynte wow og liker forsåvidt det. Men jeg ble litt lei og tenkte å starte en ny. Healing hørtes bra ut! En måned senere stod jeg med min 80 respecca resto shaman forran inngangen til min første heroic som healer. Det gikk jo ganske så på trynet. Vi kom oss gjennom VH med 1 wipe, men det er nok verre enn det får det til å høres ut. Et par hjelpe heals fra en Balance Druid, innervate (eller hva det nå enn heter) og så videre måtte til for å hjelpe.

 

Ett av problemene var at når ting ble litt hysterisk så "glemte" jeg å oppdatere water shield. For å kompansere for lav mp5 (280 med water shield) tok jeg improved versjonen. Så, finnes det en addon som kan hjelpe meg å ikke glemme å oppdatere water shield? Herunder ligger jo Earth Shield som en liknende problemstilling.

 

Videre, Raptide ligger jo under samme problemstilling. Jeg er helt klar over at det ikke burde være vanskelig å følge med på om en må gi MT'en en ny Raptide, men nervøsiteten tar litt overhånd når en plutselig spiller en klasse som faktisk wiper hele gruppa om han kuker det til. Lurer på om det finnes en liknende mod som med water shield for raptide.

 

Jeg brukte Chain heal om noen andre i gruppa enn tanken tok skade, men hva er best å bruke av Lesser og vanlig heal? Med vanlig endte jeg alltid opp med store overheals, mens lesser tar jo ikke nytte av et par talents jeg har. Litt usikker her.

 

Siden den gang har jeg forsåvidt installert clique og grid, men skrekken etter mitt første forsøk ligger fortsatt og lurer så søker litt tips før jeg prøver igjen :p

 

Takker for svar - og beklager lang post hehe.

Endret av Book
Lenke til kommentar
Jaja karar og kvinnfolk - da var WoW-tørken min over.

Har ein level 70 Shaman, elemental gear, nettopp kjøpt WOTLK.

Spørsmålet mitt er: nokon som har forslag til specc? Ville satt pris på det. :)

 

Takker på førehand.

 

Elemental! Kjør en slags PvE/PvP hybrid om du spiller på PvP server, eller pure PvE hvis du spiller på Pve server ofc :)

Men Elemental over Enha for lvling i NR.

Lenke til kommentar
Regner med jeg kan spørre litt her.

 

Det kan selvfølgelig være tanken sin feil, alt for mange som går i heroics uten å ha gearet til det, ganske vanlig med dk-er som har en blanding av dps- og tankegear.

 

Men, ta helst noen runs i HoL/Strat for å bli kjent med healing før du går rett i heroics. Du får rep, gjerne litt gear og finner ut hva som må gjøres uten at gruppen trenger å lide. VH er spesielt ille å wipe i, selv om det er en kjapp instance.

Lenke til kommentar

Hei!

Shamanen min er nå level 40, og jeg har siden rundt level 10 vært herbalist og alkemist. Men alchemy begynner å bli utrolig kjedelig, derfor vurderer jeg å skifte om til skinning og leatherworking. Men jeg frykter at det kan ta veldig lang tid å levle de opp til et nivå som er brukbart på level 40? Og er det noen som vet noe om det koster veldig mye å være Leatherworker, må man bruke masse penger på å kjøpe materialer, etc.? Trenger litt hjelp her.

 

Takk på forhånd.

 

-Miro

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar

Blir nok noe du må kjøpe på AH ja for å kunne levle Leatherworking... trenger litt krystaller og noe annet for å lage forskjellig gear.

 

Har du lite penger tror jeg at det hadde vært smart å levle skinning mens du levlet, og deretter spare på alt av LW... samle i en bank eller no.

Så når du nærmer deg høy level og har en god sum Gold som du har råd å bruke bort, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

 

Finnes evig godt gear, sikkert bedre også... på AH enn det du får av LW... vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Spørsmål:

 

Har begynt å levle ein shaman no, og lurer på kva slags våpen folk har best erfaring i å levle med. Er level 30 og har brukt 1h mace og skjold heile vegen. Lurer på om eg burde halde meg til det til eg får Dual Wield i level 40, eller om eg burde gå for 2h. Merkar at skjoldet er ganske ubrukeleg når eg går instancar sidan eg uansett ikkje skal bli slått på.

 

Har Enhancement specs forresten.

Endret av Gusj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...