Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lang prosess, glad jeg har orden i sysakene. Ikke at det skrivet der er verdt særlig mer enn papiret det er skrevet på. Faen jeg kunne godt ha tenkt meg å ha vært mer som Errorizer når jeg gikk på videregående.

 

Skal på jobbintervju på jobben i morgen, er en ledig 50% fast stilling og en drøss med små tremåneders-vikariater som har blitt lyst ut. Selv om jeg vet at ei på jobben har søkt - og følgelig kommer til å få den faste stillingen - fikk jeg høre i dag at det allerede, før intervjurunden er påbegynt, er bestemt på sjefens kontor. Blir det spørsmål om det kommer jeg til å nevne det, og jeg kommer til å si akkurat hva jeg mener. Det blir ikke snakk om noe helvetes bråk, men jeg skal i hvert fall ikke legge noe i mellom.

 

Jaja. Flytte til Drammen med Gal_ape til Camelo del Madre?

Lenke til kommentar

Har kuttet ut msn helt, og gått over til face-chatten istedet. Men det er vel nesten det eneste jeg bruker face til.

I denne sammenheng: Aller Siste Ordet Facebook privat Gruppe anyone?! Man kan nemlig ha gruppechat i sånne. Jeg går jo aldri på ASO på msn siden jeg synes den blant annet er litt irriterende å bruke...

 

Ny ASO? I'm in. www.facebook.com/craxdm Legg meg til i den :D

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...