Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh, det har det jo gjort i flere dager allerede. :p Ligger vel rundt 20 cm med snø på bakken her nå. :)

Problemet er, som alltid med Tromsø's klima, at det vil regne bort igjen iløpet av få dager. :|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lik prosessor, men halvparten så mye ram, lavere bildekvalitet på skjermen og dårligere kamera. Det er forskjellene grovt sett.

Har den nyeste iPoden gyroskop?

Den nyeste touchen har gyroskop. Samt FaceTime.

Skrevet

Heh, det har det jo gjort i flere dager allerede. :p Ligger vel rundt 20 cm med snø på bakken her nå. :)

Problemet er, som alltid med Tromsø's klima, at det vil regne bort igjen iløpet av få dager. :|

Sant, og hvis det plutselig da skulle komme en kand dag blir det is, og en bakke dekket av is er vanskelig å komme seg frem på. Huff Tromsø vinterstid er grusomt. :(

Skrevet

@t-skjorte-diskusjonen: Helt enig! Har tenk samme tanken selv mange ganger, og går vi mange nok sammen burde det ikke koste skjorta heller. Ønsker en som er litt mer spenstig enn den Rider viser frem jeg da.

Skrevet

Spenstig bør den være ja, men på hvilken måte mener du da?

Edit: Kanskje noen flinke folk her som kunne kommet med design ideer. :)

Hvitt med Gamer-logoen i farger for eksempel. Problemet er jo egentlig at vi ikke har noe med Gamer.no å gjøre, men heller Innlegg.no.

Skrevet

Jeg har beviset på at svensker er mindre smart enn nordmenn, i Mensa svergie hadde jeg blitt godkjent medlem, men i norge må jeg ha en god del høyere iq.

Skrevet

Nå synes jeg å huske at Gamer på et eller annet tidspunkt faktisk hadde noen Gamer.no T-skjorter (kan være meg som forveksler med en annen nettside), var ikke nødvendigvis noe kommersielt men synes å huske at jeg har sett det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...