Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Internal Server Error - Read

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

FFFUUUU... Kommer ikke inn på mailen min..... :angry:

De forbedrer tjenesten elns....

Vennligst få rævva i gir og bli ferdig med det.

Endret av Cloudemyx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha Backstsbber, jeg vet så alt for godt hva du snakker om. Hadde det sånn når jeg gikk på skolen selv. Jeg likte i og for seg gym, men det helvetes gymtøyet bar alltid på problemer.

Skrevet

Hey hey. Hadde hovne hender/utslett på henda i går, lurte på om det var pga first price oppvaskhanskene jeg kjøpte. I dag har jeg vært hoven og klødd over hele ansiktet :7 Har dog hatt det her tidligere noen år tilbake så går vel sikkert over.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt magevondt siden 2-tiden. Har puppet i meg litt mat nå, og jeg tror det går bedre. Forøvrig er jeg veldig, veldig trøtt.

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Det var ikke Cut The Rope?

Edit: Forøvrig du skaffe deg Tilt To Live. Det er awesome fra ende til annen.

Endret av Laland
Skrevet

Tilt to Live er toppen av awesome. Forøvrig er jeg veldig trøtt og skal prøve å legge meg nå (betyr ikke at jeg faktisk greier å sovne), for så å sove til i morgen og våkne opp helt uthvilt. Altfor lenge siden det har skjedd.

Skrevet

Jeg sitter og skriver ord og setninger med goddamn IPA-tegn. Denne exfac-varianten krevde betydelig mer innsats enn de andre jeg har vært borti. :|

Skrevet

Jeg sitter og skriver ord og setninger med goddamn IPA-tegn. Denne exfac-varianten krevde betydelig mer innsats enn de andre jeg har vært borti. :|

Hæ, og hæ?

Dagens episode med House var morsom. ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...