Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner virkelig ikke at jeg overlevde skoledagen. Med åtte timers søvn til sammen de siste to døgnene, tre timer til i dag, var jeg faktisk bedre konsentrert enn til vanlig. Merkelig.. :hmm:

Skrevet

Hehe.

Jeg sovna på jobben i dag. Satte meg til i sofaen på avdelingen mens han som ikke sov lekte med leire, og vips så våknet jeg 10 minutter etterpå. Han lekte ikke med leire lenger.

Skrevet

Han kjørte bil. Er den mest rydige treåringen jeg noen sinne har vært borti, så han hadde samlet all leira på bordet pent foran seg.

Jeg vurderte nesten å sove litt til men det førstemann måtte stå opp.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det sier seg selv at det blir kaos når hele 1STD og 1MK trinnene slutter samtidig og skal ta en liten buss. Klarte heldighvis å bli dyttet inn i bussen, men idiotisk er det ingen som kan si at det ikke er.

Skrevet (endret)

Ja, bare 26 dager igjen. Du har kommet så langt som en femtedel av konkurransen. Bare 624 timer til uten et eneste fap. 37440 minutter. 2 246 400 sekunder. En halv sommerferie.

EDIT: Wuts guing un with HCG's post?

Endret av Mokko
Skrevet

Det sier seg selv at det blir kaos når hele 1STD og 1MK trinnene slutter samtidig og skal ta en liten buss. Klarte heldighvis å bli dyttet inn i bussen, men idiotisk er det ingen som kan si at det ikke er.

Prøv 50% av alle klassene av samtlige trinn på Årstad VGS som slutter samtidig. Skolen har 1400 elever og 300 ansatte, og Tide har ca. tre busser som går forbi i det aktuelle tidsrommet. Dette var hverdagen min i tre år. :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Prøv 50% av alle klassene av samtlige trinn på Årstad VGS som slutter samtidig. Skolen har 1400 elever og 300 ansatte, og Tide har ca. tre busser som går forbi i det aktuelle tidsrommet. Dette var hverdagen min i tre år. :p

Det er omtrent like stort kaos uansett hvilken dag det er. Alltid minst 2-300 folk som venter på bussholdeplassen, det er heldighvis en til ved skolen som det også kjøres busser fra (en annen rute, men begge stopper på samme stasjon), men den står der bare av og til, og det er ikke noe rutetabeller på den.

Skrevet

American dad... American dad... American dad... American dad... American dad... NEI!

American Dad er jo ti ganger bedre en Family Guy.

både og =) noen ganger er familiy guy bedre, noen ganger er American dad bedre :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Følger det med headset til Xbox 360 Elite?

Ja.

Skrevet (endret)

HCG: Jepp.

The 'tsjonas: Hvorda gikk det egentlig med CO? Tenkte jeg skulle spille litt nå!

Endret av AltF4
Skrevet

American dad... American dad... American dad... American dad... American dad... NEI!

American Dad er jo ti ganger bedre en Family Guy.

Eg kan ikkje skjønne korleis du kan seie det, Family Guy er rett og slett nest best (alle veit at Simpsons kroner øverst). American Dad er ikkje i nærleiken av å vere så god som Family Guy er på ein dårleg episode.

Skrevet

Oooh, jeg har visst fem hundre innlegg, ja. \o/

Jeg må foreta et alvorlig valg senere i måneden - Aion eller Champions Online?

Kommer sikkert til å prøve det jeg ikk velger på et senere tidspunkt uansett, men jeg har litt begrenset tid å spille på these days.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...