Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og defragmenterer F disken (hvor jeg har alle spillene mine). Er det mulig å spille mens man defragmenterer, eller er det ikke anbefalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Les en bok. :)

Burde jeg vel egentlig gjøre, men den eneste boka jeg har å lese for tiden er Wheel of time nummer 9 (tror jeg det var), men serien har blitt så kjedelig nå..

Synkroniser Spotify-musikken din med PC`en.

Har ikke premium

Edit: Tror nesten jeg bare skrur av og tar det i natt selv om PC'en min bråker værre en xboxen..

Endret av Error
Skrevet

Har litt ledig tid i kveld tenker jeg. Så da er spørsmålet. Er det interesse for at jeg skal oppdatere de "ukentlige" filmanbefalingene mine med en ny film?

Skrevet

Kan si så mye som at jeg har begynt å skrive på en ny anbefaling. Det tar litt tid da jeg er litt nøye med språket og å få til en god ordlyd. Men det blir en litt artig film denne gangen for å variere litt. De to forrige er jo av den relativt triste sorten begge to.

Skrevet

Damn, jeg er nokså utslitt etter først å ha jobbet i dag og så vært kvasibarnevakt for stjernene i filmen over gjennom ettermiddagen og kvelden.

Jeg begynner å skjønne hva som lå til grunne da de første barnehagene dukket opp. To fulltidsjobber i strekk er nok - om det skulle vært tre, med to av dem gående samtidig hadde det blitt litt mye.

Skrevet

Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre?

Skrevet

Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre?

Det hørtes koselig ut :(

Skrevet (endret)

Link, link Alt4!!!:cry:

Det hørtes koselig ut :(

Jepp. Det eneste som hadde toppet kvelden ville vært High School Musical etterpå... Det tar vi neste lørdag:)

Endret av Paisley
Skrevet

Ja. du kan se Villanden flakse tappert fra taket av et sykehus.

Det har jeg sett i kveld, og ler av det enda.

Hahaha..

Er jo kult å fly da, tenkte jeg skulle teste det. Begynte å bli litt kjedelig oppe på taket allikevel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...