Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That means no chocopops for you!

That means no chocopops for you!

Det er jeg ikke med på. Jeg skal ha Choco Pops fra deg hvis jeg klarer meg en månede.

Det er helt klart, jeg bare nevnte det hvis du skulle bryte. Jeg holder min del av avtalen.

Skrevet

Hehe, sorry men jeg måtte. For offensivt for deg laland?:whistle:

Don't push it.

rb.png

Det er jeg inneforstått med. Jeg lurer på om det er Shampoo eller deg som må punge (pun intended) ut etterhvert..

Han skulle gi deg penger til ei påsa med Choco Pops hvis du sprakk sant?

Jeg husker det slik, ja.

Hva er Choco pops?

En frokostblanding.

coco-pops-220p_1002328f.jpg

Skrevet

Da skal man prøve å smøre på ny kjølepasta på prosessoren da det forrige forsøket ikke var heeeelt velykket. To av kjernene rapporteres som varmere enn de andre, noe som må bety at de kjøles dårligere. Skal prøve en annen metode for påføring denne gangen. Et tynt lag utover hele prosessor-dekselet slik at kjøleren for maks kontakt med prosessor-dekselet. Mulig det oppstår luftbobler som gir litt dårligere kjøling, men skal se om det ikke går bra iallefall. Er jo bare å prøve seg fram. Har nok kjølepasta til en tre forsøk til. Wish me luck!

Skrevet

Noen som har sett snøen enda?

Ikke bare sett, men smakt på også. wink.gif Skal jeg sende deg litt i posten?

Pass deg for den gule.

Nei da, den kommer vel fort nok hit.

Skrevet

Forklarte jeg ikke deg hvorfor to av kjernene er varmere enn de andre, Snorre? Du har to dobbeltkjerner på èn brikke, som betyr av de er satt sammen 2*2 som tilsier at noen av dem kjøles dårligere. Det er ikke noe du kan gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...