Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein nabo såg på meg som om eg var gal når eg gjekk for å hente posten i shorts og t-skjorte. Ho var forøvrig kledd til ekspedisjon på Antarktis i full storm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! Tok bussen istad og så eldre damer med store pelsjakker, skjerf, solbriller, polarlue, og med skibukse. Selv gikk jeg i t-skjorte i byen og fikk noen rare blikk. Må legge til at jeg fikk kjøpt fifa 10 og attpåtil på spaceworld hvor det var billigst! Utrolig!

Skrevet

Ein nabo såg på meg som om eg var gal når eg gjekk for å hente posten i shorts og t-skjorte. Ho var forøvrig kledd til ekspedisjon på Antarktis i full storm...

Du er gal, mann! :<
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Siden vi er på temaet så kan jeg vel nevne at jeg skal til drøbak neste uke.

Hva i all verden skal du i Drøbak?

Er ikke akkurat verdens navle..

Skrevet

Headsetet knakk :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: /repeat Fuck... Hva skal jeg gjøre? det knakk i feste mellom bøylen og selve høytalerne....

Duct-tape og/eller lim. Du får tak i to-komponentlim billig på Clas Ohlsson eller Biltema. Tørkar vel på ~10 min, og då løsner headsettet aldri igjen der i alle fall :D

Du er gal, mann! :<

Oh noes, ute i sikkert eitt minutt utan parkaen på! ^_^

Skrevet (endret)

Lenke til headset og her er bilde 499344.jpeg Kan no ikke limes, bruker jeg teip så holder den seg ikke inn til hodet.

EDIT: Spanderer på dere et bilde til 499346.jpeg

EDIT2 Fra Koss sine sider

Garantien dekker IKKE:

• Frakt til/fra verksted

• Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk.

Herunder typiske feil som:

o Brukket bøyle

o Røket ledning

o Fjerning av fremmedlegemer fra elementer

(for eksempel fjerning av hårstrå)

o Skifte av øreputer

o Sprengte elementer

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Endret av backstabber
Skrevet (endret)

Kan ikkje limast? Vanskelig og sjå ut i frå biletet korleis "bruddet" faktisk er, men så lenge det er litt kontaktflate for limet, burde det absolutt gå an. Trur du undervurderer kor sterk sånn lim faktisk er :)

Ta uansett kontakt med Komplett, sjølv om sånne typer skader/uhell/whatever, nok vil vere litt vanskelege å få på garanti. Mange vil vel berre seie at det er ein brukarfeil.

Edit: Veldig mørkt og uklart det siste biletet :)

Endret av Einride
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Og et lite tips til neste gang en kjøper headset:

Kjøp noe som ikke oser plastikk, men noe som har litt høyere kvalitet.

Det lønner seg i det lange løp.

Mitt headset har jeg hatt i snart 2 år, og det fungerer enda like fint.

Ikke annet enn kosmetisk slitasje heller.

Bortsett fra at ene puta er ødelagt, men dette får en lett tak i.

Ved å ikke behandle headsetet som dritt, og ha et av ok kvalitet så kan et headset holde i flere år.

Skrevet (endret)

Har behandlet headsetet så bra som overhode mulig, så det er nok plastic fantastic som har slått til :S

Her er noen litt bedre bilder: Denne 499352.jpeg skal festes på denne 499351.jpeg

Endret av backstabber
Skrevet

Seriøst, jeg digger den nye smiley-browseren!

Smiley-browser?

Wow, min første post via et av appels produkter. Fett!

Hvilket?

Høstferien er igang! Da tar det helt av med Surfin' Bird og Daim Melkesjokolade akkompagnert av Pepsi Max!

Høstferie, ja. Hadde helt glemt det. Pley Uncharted 2 BETA reit leik nao?
Skrevet

Komplett videresendte meg til koss, de hadde ferie og opningstider hverdager 10.00-14.00 od de sendte meg til et eller annet firma som hadde salgsmøte. De ba meg ringe tilbake på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...