Gå til innhold

Den store paladin tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger litt hjelp til å maksimere min dps som retri (se armory i signatur)

WWS for patchwerk

 

3,7k dps, burde jeg ikke klare mye mer?

 

 

Jo, du burde klare å nå høyere med tanke på DPS. Det ser ut til at du har allright gear, men jeg ville nok gemmet mer mot strength istedet for hit og expertise. Hit er bra det, men med tanke på hvor bra str er så har det faktisk høyere prioritet. Spesielt hos deg med tanke på at du har ganske lav AP. Du burde også være sikker på at du har alle former for buffer slik som Windfury, Heroism etc.

En annen ting er rotasjonen din. jeg prioriterer:

 

Judgement -> (Hammer of Wrath) -> Crusader Strike ->Divine Storm -> Concecrate ->Exorcism ->Holy Wrath.

 

Så fort Judgement er av cd selv om den kommer av før exprcism f.eks så bruker du den, samme med crusader strike etter judgement. Følg rotasjonen så mye som mulig og prioriter alltid den høyeste på lista.

 

Du burde også oppgradere enchanten på våpenet ditt til Berserker om du har spenn til det.

 

Denne addonen er kjekk for å holde oversikten over cooldowns:

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/cdt3.aspx

 

en WWS fra vår PW kill med 5,3k DPS om du vil sammenligne:

http://wowwebstats.com/bahhyx5elm2to?s=320481-352990

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Hmm, jeg bruker den rotasjonen Onkel postet, og med 4 T7 føles det ganske smooth mot undead bosser (og exorcism blir jo snart mot alle targets). Ganske sikker på at jeg gjør rotation riktig.

 

Har følgende plan:

Skaffe BS helm (mister litt crit, men trenger ikke gems for hit cap).

Levle JC for overlegne prismatic gems.

 

Ser fra WWS at alle hits Onkel gjør er mye større enn mine, så antar at AP er det som mangler. (Og øksa, som ikke droppet i kveld heller, sukk).

 

Edit: Det jeg ikke skjønner er hvordan 300 AP (får 320 ekstra fra trinketen min når den har nådd 20 stacks) kan utgjøre 1,6k dps :/

Endret av Marcus
Lenke til kommentar
Hmm, jeg bruker den rotasjonen Onkel postet, og med 4 T7 føles det ganske smooth mot undead bosser (og exorcism blir jo snart mot alle targets). Ganske sikker på at jeg gjør rotation riktig.

 

Har følgende plan:

Skaffe BS helm (mister litt crit, men trenger ikke gems for hit cap).

Levle JC for overlegne prismatic gems.

 

Ser fra WWS at alle hits Onkel gjør er mye større enn mine, så antar at AP er det som mangler. (Og øksa, som ikke droppet i kveld heller, sukk).

 

Edit: Det jeg ikke skjønner er hvordan 300 AP (får 320 ekstra fra trinketen min når den har nådd 20 stacks) kan utgjøre 1,6k dps :/

 

Ikke glem våpenet ditt også, jeg bruker Betrayer of Humanity som slår endel hardere enn våpenet ditt. Forutenom dette har jeg også Berserking som øker AP ytterligere. Men som sagt så er din AP ganske lav så jeg ville definitivt gjort noe med den.

Å lvle JC er en veldig god ide, men personlig ville jeg nok ha brukt 4set bonus med alle T7,5 med unntak av chest. Selv bruker jeg en sinnsyk chest med 3% hit og en god del expertise. Ville anbefale deg å bruke den samme (sjekk armory etter den):

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...bble%C3%B3seven

Lenke til kommentar

Ser ikke helt logikken i å bruke poeng på improved blessing of might samt Blessing og kings ettersom Blessing of Sanctuary gir større fordeler enn Blessing of Kings. Joda alltid nice med mer stats men synes det er mye bedre med totalt 9% damage reduction og mana regeneration i tilegg. Blessing of might bruker man ikke engang og det er ikke verd å bruke poeng for å på pursuite of justice ettersom consecration og shield of the righteous gjør at du holder aggro godt nok selv uten våpen.

 

Seals of the pure øker damagen på Seal of corruption som kommer godt med.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt logikken i å bruke poeng på improved blessing of might samt Blessing og kings ettersom Blessing of Sanctuary gir større fordeler enn Blessing of Kings. Joda alltid nice med mer stats men synes det er mye bedre med totalt 9% damage reduction og mana regeneration i tilegg. Blessing of might bruker man ikke engang og det er ikke verd å bruke poeng for å på pursuite of justice ettersom consecration og shield of the righteous gjør at du holder aggro godt nok selv uten våpen.

 

Seals of the pure øker damagen på Seal of corruption som kommer godt med.

 

Bare du som trenger BoSanc, roguer vil ha BoM mens mages vil ha BoK. Kan ikke bare tenke på hva som booster deg, må tenke på gruppen din.

Og du har ikke skjønt poenger med PoJ, add-tanking? utrolig nyttig med PoJ når man skal plukke opp ting.

 

Og hvorfor vil du ha mer dmg på judges i det heletatt? judgements er jo bare en liten del av threaten din nå etter du fikk nye spells i wotlk

Lenke til kommentar

Gruppen får hva jeg har å gi, jeg speccer etter hva som gjør meg en god tank, ikke hva som gjør meg en god buffer.

 

Hva er så nyttig med pursuite of justice som ikke står i klartekst? 50% mindre sjangse å bli disarmed og 15% movementspeed, ikke mye å bruke masse talents på for å få. Veldig greit for en DPSer med 2H våpen som er avhengig av våpenet sitt for å gjøre skade men ikke noe brukbart for en tank i mine øyne, du gjør mye holy damage med shielded (sett at du stacker opp blocken din), consecration og avanger's shield.

 

Vil ikke ha mer damage på judges men på seals, mer nyttig å gjøre litt damage selv om du ikke kommer opp på nivået til damage dealerne. Er ikke nye generel threat økning i dem men alle moner drar samt den ekstra damagen kommer greit med.

Endret av bear^
Lenke til kommentar

15% movement er utrolig bra, disarm greia er jo bare crap.

 

Og om du trenger den ekstra damagen så har du dårlig DPSere.

 

Og paladins er support class så selvom du ikke vil ha buffene så vil du nok måtte specce imp X for å kunne være med i et raid uansett, nytter ikke med "nei jeg vil ikke fordi.....jeg vil ikke"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...