Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns vi skal gi Gamer-gjengen tid på seg for å gjøre gamer.no så bra som mulig!

 

Selv gleder jeg meg til nye gamer, men vil ikke komme til en halvferdig side (noe som vi selvsagt ikke kommer til å gjøre :) ). Jeg får vel smøre meg med tålmodighet!

 

Får håpe den er oppe og går i mårra..... *sikle sikle*

Lenke til kommentar

Gratulerer og lykke til hele Gamer.no-gjengen!

 

Aktiviteten min på det gamle hw-nettverket gikk drastisk ned den siste tiden da jeg føler at kvaliteten på de gamle traverene som hw.no og amobil har falt noe veldig den siste tiden.

 

Derfor ser jeg med glede på en nyetablering av gamer.no og ønsker dette forumet velkommen så det holder. Hvis de riktige brukerene emigrerer hit fra hw-forumet så kan dette bli rett så interessant! Ser allerede at noen av mine favoritter er på plass så starten er lovende...

Lenke til kommentar

Skal være med å støtte gamer.no etter den behandlingen dem har vært igjennom:-)

Før var jeg en dal på spillmagasinet.no og brukte dem veldig mye... Så åpenbare en helt ny verden seg da jeg fant gamer.no:-)

Også satt jeg her om dagen og surfa, men hva hadde skjedd da? joda SIden var erstattet med en blogg... Hva f.. tenkte jeg detta er jo ikke bra idet hele men gleder meg mye til dere er oppe å går igjen ja!!!

Lenke til kommentar

 

Vi jobber fortsatt på, men siden kommer nok ikke opp før tirsdag formiddag.

 

Håper dere kan vente bittelitt til. :)

Berre ta den tiden derre trenger. Det er betre og lansere ei sia so fungere bra en ei so ikkje fungerer i heiletatt, om derre skjønner.

 

For og klarere opp i posten lengre oppe så var det berre at eg ville ha litt info om korleis det låg ann hjå dykk.

 

OlaDonk

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...