Gå til innhold

HUSK: Sammenslåing med Innlegg.no torsdag 14. april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det du har her ved Diskusjon.no som vil være gjeldende.

 

Det gjelder da altså all informasjon du kun kan ha et eksemplar av, det inkluderer avatar, om meg, visningsnavn, brukernavn etc.

 

Innlegg.no fortsetter å kjøre på sin gamle database, så hvis man etter sammenslåingen oppdager at man mangler noe av av profilinformasjon el. er det jo bare til å kopiere over derfra.

Ok.

 

Takk for respons.

Lenke til kommentar

Dette viser forøvrig bare hvor meningsløst det lille krumspringet til Gamer var. :p Skapte bare ekstraarbeid for alle parter.

Har ikke fulgt helt med, har du vel? :)

Hva uenighetene gikk i er det vanskelig for oss å si noe om, men jeg vil i alle fall ikke definere det som skjedde som et "lite krumspring fra Gamer.no". Da vil jeg, i likhet med Zealuu, anbefale deg å ta en nærmere titt på historien bak.

Jeg mente ikke "lite krumspring fra Gamer.no" som i "Gamer var teite og stakk av fra Edda, for så å komme krypende tilbake". Jeg er fullt klar over at det nok var mange gode grunner til at de tok det valget.

Poenget mitt var at resultatet av det, sett utenfra, helt overfladisk i etterkant, var et "krumspring" i form av: de forsvant ut, nå er de tilbake, resultatet er på mange måter at ting er som før pluss at det er gjort / må gjøres masse arbeid man ellers ikke hadde trengt.

 

Jeg skjønner at det kunne mistolkes, og at min diskrete " :p " ikke var tilstrekkelig understreking av at dette var ment som en overfladisk, tildels humoristisk kommentar; ikke dyp gjennomtenkt kritikk. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har jeg ikke tall på. Eneste måten jeg kom fram til 5%, var fordi medlemsdatabasen til diskusjon.no er 20 ganger større enn til innlegg.no. Når det er sagt, tror jeg at det ikke er snakk om mer enn 10% mer innlegg og tråder. Kan ikke tenke meg at tallet er noe særlig større enn det. Diskusjon har tross alt eksistert mange år lengre enn innlegg.no, og har alltid hatt mangfoldige flere medlemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har jeg ikke tall på. Eneste måten jeg kom fram til 5%, var fordi medlemsdatabasen til diskusjon.no er 20 ganger større enn til innlegg.no. Når det er sagt, tror jeg at det ikke er snakk om mer enn 10% mer innlegg og tråder. Kan ikke tenke meg at tallet er noe særlig større enn det. Diskusjon har tross alt eksistert mange år lengre enn innlegg.no, og har alltid hatt mangfoldige flere medlemmer.

 

Så sant så sant, men vil minne på at Diskusjon ikke er et spill forum aleine. Innlegg har for det meste vært det. Tror det går greit, men føler meg mer hjemme på innlegg enn diskusjon. Her blir det fort upersonlig. Uansett så krysser jeg fingrene for at vi blir godt mottatt og at det ikke blir noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg mer hjemme på diskusjon, men det er fordi jeg var aktiv her lenge før skillet. Dessuten er jeg ikke så aktiv i spill-delen, og har aldri vært det heller.

 

Regner med alle blir godt mottat. Det er tross alt på internett, så ingen vet om du egentlig er same, bergenser, gladkristen sørlending eller innvandrer. Alle stiller likt på nettet. ;)

Lenke til kommentar

Forventer at de fra Innlegg.no blir merket i navnene deres eller lignende så vi kan holde etnisk renhet her på diskusjon.no.

 

Lol, skal vi liksom starte med undertrykking også nå? Nesten som under 2VK. Jøder måtte gå med sånne stjerner.

 

Uuuu jeg liker stjerner! Litt sånn "HER ER VI!" preg over oss :)

Lenke til kommentar

Forventer at de fra Innlegg.no blir merket i navnene deres eller lignende så vi kan holde etnisk renhet her på diskusjon.no.

 

Lol, skal vi liksom starte med undertrykking også nå? Nesten som under 2VK. Jøder måtte gå med sånne stjerner.

 

Uuuu jeg liker stjerner! Litt sånn "HER ER VI!" preg over oss :)

 

Javel. Da kan Carlgutt være Hitler og du kan være...nupe2.gif

Lenke til kommentar

Hva gjøres med forskjellige "den store dittogdatt tråden"?-trådene som finnes like av på begge forum? Sammenslåing? Hva med evt. førsteposter?

 

For min del ser jeg på innlegg.no som en lillebror som prøvde for hardt å være som storebror. Med en gang innlegg.no kom var det første man til å opprette identiske tråder som finnes her på diskusjon.no bare for å ha "eierskap". Også enormt mye spamming, nå som alle hadde 0 i postcount. Det ble heller ikke slått ned på, da man ønsket aktivitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...