Gå til innhold

Fordømte romvesener!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kanskje en av få som liker denne filmen. Litt anderledes story enn mange andre "mainstream" sci-fi filmer. Den slår i det minste Battle for Los Angeles til de grader. Bare synd med Skyline at den slutter når den begynner å få et bra moment! Håper de lager en 2'er :)

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje en av få som liker denne filmen. Litt anderledes story enn mange andre "mainstream" sci-fi filmer. Den slår i det minste Battle for Los Angeles til de grader. Bare synd med Skyline at den slutter når den begynner å få et bra moment! Håper de lager en 2'er :)

 

Det er visstnok en 2'er på vei allerede ;)

Lenke til kommentar

Slutten i eneren gav et bra moment for en videreutvikling av historien. Men om det ikke hadde kommet en toer, så ville det fremdeles vært en utrolig bra slutt, ettersom man ble sittendes med masse tanker og ideer for videre utvikling av historien.

 

Ellers var dette en film for øyenytelse med gode effekter og lyd, men ikke stort mer.

Lenke til kommentar

dette var en så dårlig film, at når jeg hadde sett den på kino, følte jeg at jeg hadde kastet bort pengene selv om jeg betalte halv pris.

 

det var ingen engasjerende karakterer i det i det hele tatt, ingen gripende øyeblikk, og jeg følte ikke jeg satt igjen med noenting. eneste vi vet om romvesnene er at de vil wipe vår planet og at de ernærer seg på hjernene våre. og slutten gir komplett ingen mening. hvorfor skulle han få til noe slikt? eneste forutsetninga er at han liker henne og da burde det vært en god del av slike.

jeg gikk ifra kinoen og syntes den var ræva og at ingen toer klarte å rette på eneren, men at det kanskje kunne bli en bedre film som gir litt mer mening.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...