Gå til innhold

FH Minecraft server | SMP/Build | 24/7 | 18år | Whitelist only.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Hei, stod opp litt tidligere i dag, og etter mye knoting med serveren har jeg nå endelig fått oppdatert den til 1.6.5 - i tillegg til at jeg har fikset alle pluginsa!

 

Om du finner noen feil, noe som ikke fungerer sånn som det skal. Så kan du få tak i meg enda lettere på forums.freddyshouse.com under navnet "Chosen".

Hei, jeg er 22 år og ønsker å bli med i denne serveren for folk over 18! Hvordan?

 

Hei Freestyle, jeg har lagt deg til nå. Om det skal være noe så bare spør her eller inn-game.

 

Velkommen til serveren =)

Er det plass for meg i serveren også? Hvis jeg kan så er mitt bruker navn der : erlen89 - jeg er 22 år. Hva er adressen dit?
Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi er på utkikk etter flere medlemmer til vårt lille samfunn.

 

Serveren jeg kjører, er en dedikert server stående i Tyskland. Med disse spesifikasjonene:

AMD Athlon™ II Quad-Core

12 GB DDR3-RAM

2x 1,500 GB SATA II-HDD

100Mbit internett connection

 

----------------------------------

 

Serveren er en SMP / Build server, hvor det egentlig handler om å skaffe sine egene ressurser og bygge etter fantasien din. Det er til nå 112 registrerte spillere på den.

 

 

Krav vi setter til deg som spiller:

 

- Det er ikke lov til å ødelegge for andre spillere, i noen som helst form. Dette vil medføre fra alt til fengsling til permban.

 

- Du må være over 18 og oppføre deg, ikke vær et rasshøll på chatten. Og hjelp andre hvis du har muligheten. De fleste på serveren er voksene personer. Respekter dette.

 

- Dette er en internasjonal server, der du har folk fra både Europa og USA. Det vil da si at du må kunne beherske å skrive engelsk.

 

----------------------------------

 

Flere detaljer om servere:

 

Det er 4 "worlds" som blir kjørt på denne serveren. Der 3 av dem er permanent build worlds, og den 4 er event world.(Altså premade adventure worlds som jeg laster opp fra tid til annen, så spillerene kan gjøre noe annet enn å bare bygge).

 

Serveren kjører også flere andre plugins som jeg kan liste opp her:

 

BigBrother

BackToBody

ChestLock

CommandBook

FalseBook

Jail

mcMMO

PrivateWarp

Stargate

Sidekick

Whitelist

 

Mer info om hva disse pluginsene gjør, kan du se på vårt forum: http://forums.freddy...aft-server-384/

 

-------------------------------------------

 

Denne serveren kjører også whitelist, det vil si at du ikke kan connecte til den, uten at jeg har lagt deg til.

 

Så hvis dette høres bra ut, så kan du svare på disse spørsmålene her:

 

Navn:

Alder:

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:

Nick:

 

Server ip: minecraft.freddyshouse.com eller zebra498.startdedicated.com - Hvis første ikke fungerer, prøv den andre.

 

admins:

lordchosen1

sexycrosshare

 

moderatorer:

mevos

darqs

 

RT map: FH Minecraft map

 

Deler av Northland City:

 

post-141464-0-53821400-1314519136_thumb.png

post-141464-0-41965900-1314519179_thumb.png

post-141464-0-25354600-1314519162_thumb.png

Hvor gammel er jeg?

22 år gammel

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?

HHar spilt en del, men mest for meg selv. Ønsker å møte nye spillere og andre mennesker fra andre land som er voksne, slik at det blir mer seriøst.

Hva er mitt ingame nick?

erlen89

Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi er på utkikk etter flere medlemmer til vårt lille samfunn.

 

Serveren jeg kjører, er en dedikert server stående i Tyskland. Med disse spesifikasjonene:

AMD Athlon™ II Quad-Core

12 GB DDR3-RAM

2x 1,500 GB SATA II-HDD

100Mbit internett connection

 

----------------------------------

 

Serveren er en SMP / Build server, hvor det egentlig handler om å skaffe sine egene ressurser og bygge etter fantasien din. Det er til nå 112 registrerte spillere på den.

 

 

Krav vi setter til deg som spiller:

 

- Det er ikke lov til å ødelegge for andre spillere, i noen som helst form. Dette vil medføre fra alt til fengsling til permban.

 

- Du må være over 18 og oppføre deg, ikke vær et rasshøll på chatten. Og hjelp andre hvis du har muligheten. De fleste på serveren er voksene personer. Respekter dette.

 

- Dette er en internasjonal server, der du har folk fra både Europa og USA. Det vil da si at du må kunne beherske å skrive engelsk.

 

----------------------------------

 

Flere detaljer om servere:

 

Det er 4 "worlds" som blir kjørt på denne serveren. Der 3 av dem er permanent build worlds, og den 4 er event world.(Altså premade adventure worlds som jeg laster opp fra tid til annen, så spillerene kan gjøre noe annet enn å bare bygge).

 

Serveren kjører også flere andre plugins som jeg kan liste opp her:

 

BigBrother

BackToBody

ChestLock

CommandBook

FalseBook

Jail

mcMMO

PrivateWarp

Stargate

Sidekick

Whitelist

 

Mer info om hva disse pluginsene gjør, kan du se på vårt forum: http://forums.freddy...aft-server-384/

 

-------------------------------------------

 

Denne serveren kjører også whitelist, det vil si at du ikke kan connecte til den, uten at jeg har lagt deg til.

 

Så hvis dette høres bra ut, så kan du svare på disse spørsmålene her:

 

Navn:

Alder:

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:

Nick:

 

Server ip: minecraft.freddyshouse.com eller zebra498.startdedicated.com - Hvis første ikke fungerer, prøv den andre.

 

admins:

lordchosen1

sexycrosshare

 

moderatorer:

mevos

darqs

 

RT map: FH Minecraft map

 

Deler av Northland City:

 

post-141464-0-53821400-1314519136_thumb.png

post-141464-0-41965900-1314519179_thumb.png

post-141464-0-25354600-1314519162_thumb.png

Hvor gammel er jeg?

22 år gammel

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?

HHar spilt en del, men mest for meg selv. Ønsker å møte nye spillere og andre mennesker fra andre land som er voksne, slik at det blir mer seriøst.

Hva er mitt ingame nick?

erlen89

 

Hei erlen89, jeg har nå lagt deg til på whitelisten!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Heisann.

 

Jeg er en middels erfaren minecraftspiller. Har ganske mye tid inne i spillet, men ikke spilt så mye med mods osv. Leter etter en server med hyggelige folk. Til Daglig jobber jeg som ingeniør i brannvesenet, og instruerer turn og kung fu.

 

Navn: Frits Johansen

Alder: 30

 

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Ser etter en server med hyggelige og voksne mennesker, hvor folk oppfører seg fordi det er det riktige å gjøre, og ikke fordi man til en hver tid blir passet på.

 

Nick: Morhaz

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...