Gå til innhold

Her er Samsungs nye nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja! Apple hadde jo fullstendig overtak på tablet-markedet, og Samsung vaste litt med sin første Galaxy Tab. Nå ser det virkelig ut som Samsung kommer seg på bena! Nå er ikke tablet noe jeg vurderer, eller kommer til å vurdere. Men jeg hadde definitivt valgt iPad 2... Inntil denne kom.

Lenke til kommentar

Billigere og kopiere enn og finne opp. jada, det fantes "tablets" før apple kom med iPad men de er ikke like det synet vi har på tablets i dag.

 

Dette er da ingen kopi, dette er noe helt annet enn en forvokst Ipod touch. Dette er jo frihet og muligheter. Android er noe helt annet enn IOS.

 

Selve HW må vel være ganske lik. Slik tablets var før og etter ipad. En stor skjerm! Men syns Samsung har designet skjermen bedre og smartere.

Lenke til kommentar

Så de kaster bort en lang utvilkingssyklus med gode specs og bra design og erstatter det med 10 dagers hasteløsning fordi Ipad2 var "revolusjonerende" tynn?

Hadde seriøse planer om å skaffe meg Tab 10.1 med standard Android og noe som så ut som en god grepflate. Nå virker den generisk trist med 3-part oppdateringskontroll.

 

Seriøst, de kan ikke tro at TouchWiz er et salgsargument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om det kommer til å spille noen stor rolle salgsmessig. Det er ikke så mange konkuransedyktige alternativer utenom iPad 2. Jeg har inntrykk av at det er en del folk som heller vil dø enn å kjøpe et Apple-produkt. De som kan nok til å bry seg vil mest sannsynlig roote Tabben, og de som ikke vet hva Touch Wiz er vil ikke bry seg.

 

Når det er sagt syntes jeg det er veldig merkelig at de legger Touch Wiz oppå Android 3.0. Her har folk ventet på 3.0 siden den opprinnelige Galaxy Tab kom ut, en Android-versjon som er ment å kjøre på nettbrett, og så bestemmer Samsung seg for å ikke kjøre en ren versjon. Forstå det den som kan. Kanskje de har noen interne regler mot å lage gjennomførte og gode produkter. Nå som Tabben er tynnere og billigere, måtte de skade den på en annen måte.

Lenke til kommentar

Så jøvlig mye bedre in iPa(i)d-2-muchforcrap.

 

Så rart at du synes det? Jeg mener, du er jo vanligvis så utendensiøs.

 

Dette er da ingen kopi, dette er noe helt annet enn en forvokst Ipod touch. Dette er jo frihet og muligheter. Android er noe helt annet enn IOS.

 

Touchwiz er søppel og vil bidra til at heller ikke denne blir noen salgssuksess. Google selv må på banen for å få til en funksjonell tablet imho.

 

Se der ja! Apple hadde jo fullstendig overtak på tablet-markedet, og Samsung vaste litt med sin første Galaxy Tab. Nå ser det virkelig ut som Samsung kommer seg på bena! Nå er ikke tablet noe jeg vurderer, eller kommer til å vurdere. Men jeg hadde definitivt valgt iPad 2... Inntil denne kom.

 

Jeg elsker og plast og operativsystemskall laget av idioter.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk må slutte å stresse om touchwiz, de kommer med launcher apps for 3.0 uansett og du kan få gjøre hva du vil med den. Er ikke så stor fan heller, men kan leve med det ;). Blir nok kjøp! og helt utrolig blir billigere og tynnere! Takk samsung i <3 you

 

At den blir tynnere og billigere bør du kanskje takke Apple for, ikke Samsung. Samsung gjør bare det de må gjøre for å møte konkurransen.

Lenke til kommentar

 

Jeg elsker og plast og operativsystemskall laget av idioter.

 

Jeg elsker å ikke dra rundt på unødvendig tungt metall bare fordi noen mener det ser kult ut. Og kan man ikke installere vanilla andorid på denne i praksis?

 

AtW

TouchWiz tar 1 minutt å erstatte, så det er et elendig argument.

Lenke til kommentar

Folk må slutte å stresse om touchwiz, de kommer med launcher apps for 3.0 uansett og du kan få gjøre hva du vil med den. Er ikke så stor fan heller, men kan leve med det ;). Blir nok kjøp! og helt utrolig blir billigere og tynnere! Takk samsung i <3 you

 

At den blir tynnere og billigere bør du kanskje takke Apple for, ikke Samsung. Samsung gjør bare det de må gjøre for å møte konkurransen.

 

Og at ipad2 ble tynnere og billigere kan man takke samsung for?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...