Gå til innhold

Her er Samsungs nye nettbrett


Anbefalte innlegg

Det er jeg liker med Samsungs strategi her er at de ser ut til å kunne konkurrere i pris med iPad2, i alle fall på det amerikanske markedet. 499 dollar for 16GB wifi-versjon er det samme som iPad2. Ikke det at jeg ville kjøpt iPad uansett, men bra at de presser prisen fra hva de egentlig tenkte. Det vi må ofre for dette er at vi får et 3MP kamera på baksiden i stedet for 8MP, noe som er helt greit for min del da jeg ikke kan se meg selv bruke et kamera på en tablet uansett.

 

I tillegg ser det ut til at TouchWiz på tablets ikke er like dominerende som TW på telefoner(heldigvis). Bare noen widgets som er addet, i tillegg til enkelte ikoner og noen småting(som at Settings har hvit bakgrunn i stedet for svart).

 

Dersom den billigste 10.1" versjonen får en startpris på ca 4000, som jo vil være startprisen på billigste iPad2, vil jeg faktisk for første gang vurdere en tablet. Mest for lesing av e-bøker on the go(har mesteparten av pensum som e-bok), men også litt surfing og film.

 

Edit:

software( ikke endelig software seff)

 

den nye og tynnere hardwaren Endret av Torhaccc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette brettet frister. Må se an økonomien litt senere, for eksempel i sommer, og selvfølgelig det som kommer av tester og brukererfaringer.

 

Men ytre sett kan dette virke som en god ide for fattern. Prisen gjør det mulig, og min erfaring er at Samsung lager brukergrensesnitt som kanskje ikke alltid faller i smak blant oss mobilnerder, men som er latterlig enkle å bruke for personer som ikke er mobilnerder. :)

 

Men som sagt, tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Folk må slutte å stresse om touchwiz, de kommer med launcher apps for 3.0 uansett og du kan få gjøre hva du vil med den. Er ikke så stor fan heller, men kan leve med det ;). Blir nok kjøp! og helt utrolig blir billigere og tynnere! Takk samsung i <3 you

 

At den blir tynnere og billigere bør du kanskje takke Apple for, ikke Samsung. Samsung gjør bare det de må gjøre for å møte konkurransen.

 

Og at ipad2 ble tynnere og billigere kan man takke samsung for?

 

AtW

 

Og Motorola, HTC og flere til :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...