Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Du kan jo muligens lagre alle nummer på simkortet i din gamle mobil og sette sim kortet i Arcen:

 

To import all contacts from your SIM card:

  • press Phone and tap Contacts
  • press the Menu key
  • tap Import contacts, then select SIM card or Memory card
  • the handset will now copy all contacts from your SIM card or Memory card to the device memory

Eller kanksje det hjelper at oppdatere til firmware 2.3.4

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var akkuratt det jeg gjorde og jeg har siste firmware installert.

 

Men jeg har nå oppretta en google account og har klart å lagre alle nummerene på denne google kontoen. Men det er når jeg legger til i "Telefonkontakt" den ikke vil legge til selvom det står at den har gjort det.

Lenke til kommentar

1000kr hvor?

 

Elkjøp har den nå til 1 krone med tele champion abb. som koster 79 kr måneden. Totalpris 949 kr(lol, for en mobil som kostet 4300 kr for drøye 3 måneder siden!). Etableringsavgiften er på 200 kr(med mindre du vil overføre ditt nåværende abb., men det vil du ikke gjøre) så blir totalt 1149,- da men, tidenes kupp! :)

Er låst til tels e2 selvsagt, men en customrom skal gjøre biffen;)

arc

Bestilte denne fra Elkjøp, til nevnte pris og med nevnte abonnement, vil si det er tilnærmet et røverkjøp. Spesilet fordi min Arc S IKKE har operatørlås. Var bare å stappe i mitt gamle simkort og kjøre på.

 

Men jeg er likevel svært interessert i hvordan jeg kan få bort uønskede apps etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kjøpte min for 3800,- i fjor sommer og tatt i betraktning så anser jeg dét som et røverkjøp. Anbefaler deg å slå til. Kameraet og skjermen alene rettferdigjør nesten et kjøp. Om man i tillegg har interesse av å fikle med elektriske duppeditter noe yttligere så ligger det rikelig av custom roms og guider til å låse opp bootloaderen på forumet til xda-developers.com. ICS 4-versjonene jeg har testet så langt er i alle fall veldig stabile og batterivennlige på min, klokket til 1.6ghz.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvordan sletter jeg facebook appen som kommer med min nye Arc S? Jeg er inne på applikasjoner i innstillingene og der ser jeg at den kjører i bakgrunnen. Jeg har mulighet til å stoppe den men ikke avinstallere.

 

På samsungen brukte jeg allshare for å overføre filer fra pc til mobil over nettverket, men hva bruker jeg til Arc S?

 

På forhånd takk.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Facebook appen kan ikke slettes hvis du ikke rooter den og ev. låser den med et program så den ikke starter. Usikker på om det går at roote med ICS per idag..

 

Appen FileManager er kanske det du tenker på?

 

 

 

Okey, skjønner :hm::thumbup:

 

Tok et søk på FileManager på google play og det eneste som kom opp var en app for å organisere mapper? Det jeg søker er et program og en app som gjør at datamaskinen og mobiltelefonen kommuniserer over nettverket slik at jeg enkelt kan dele filer og overføre mellom enhetene.

 

På samsung galaxy tab'en brukte jeg noe som het samsung allshare til dette, men har ikke funnet ut hva jeg skal bruke på arc'en.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er det vel bare å begynne glede seg etter det som står i denne tråden datert sist fredag:

http://blogs.sonymobile.com/products/2012/05/25/update-on-ice-cream-sandwich-rollout-for-xperia-smartphones/

 

Now, we are happy to confirm that the remaining 2011 smartphones; Xperia arc, Xperia neo, Xperia mini, Xperia mini pro, Xperia pro, Xperia active and Sony Ericsson Live with Walkman will start to receive their updates starting from next week.

 

Er jo blitt mandag nå og vil sjekke jevnlig for å se status på når oppdatering slippes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har fått lasta ned Ice Cream?

Jeg får bare beskjed om at min er oppdatert, så når blir "release" her på berget?

Noen som vet?

http://www.sonymobil...e-to-android-4/

 

Leste på Twitter for noen dager siden at noen modeller av SE Arc var klar og fant en liste over modellene av Arc som ICS var kommet til, men min hadde ikke fått. Samme når jeg kobler den opp til PCen og sjekker, Up to date :p Kommer vel til min modell snart håper jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...