Gå til innhold

Ny billig kontormaskin for to skjermer


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg trenger en ny maskin for mitt hjemmekontor. PC-en skal hovedsakelig brukes til lite krevende oppgaver som programmering og forvaltning av en web-løsning. Men det er også aktuelt med fotoredigering i photoshop.

 

Jeg har to skjermer jeg vil bruke så det må være muligheter for dette. Ellers er det fint om den ikke bråker for mye.

 

Dessuten har jeg planer om å kjøpe en tv eller prosjektor for å se film på. Lurer på om jeg skal bruke denne samme pc-en til dette. Er da fordel med muligheter for tre skjermuttak..? Mulig..?

 

Tips og triks mottas med stor takk!

 

/Nils

Endret av nilsh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

satt opp en kjapp liste. skjermkortet har hvertfall 3 utganger, hvor 1 er hdmi. hovedkortet har også hdmi, men bare 2 utganger. er usikker på om du kan bruke utgangene på skjermkortet sammen med utgangene på hovedkortet. (5 tilsammen)

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=906667&su=543D9265-86F3-4029-8265-3D8D734C6380

 

litt usikker på hvor mange skjermer du kan koble på samtidig da :p

Lenke til kommentar

Det var noe i denne prisklassen jeg så for meg ja. Takk! Kom også på at jeg vil bruke denne til musikkavspilling og er glad i god kvalitet på musikken.. Jeg bør vel da gå for et ekstra lydkort også..?

 

Oppsummert:

- Lett kontor med to skjermer.

- Filmavspilling på stor HD tv/prosjektor

- Musikk til steroeforsterker (setter veldig pris på god lyd)

Endret av nilsh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...