Gå til innhold

PlayStation-mobilen blir dyr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så for meg denne som min neste mobil, men prisen gjør at jeg er veldig usikker nå da jeg ikke er vandt til å bruke store summer på mobiltelefoner. For de som er i besittelse av iPhone og mobiler i den prisklassen, vil kanskje ikke denne prisen være like skremmende som den er for meg :)

Lenke til kommentar

Hadde egentlig forventet denne noe lavere i pris, og skulle ikke forundre meg om den detter ned en del fra 5 til 4 lapper. SE har en stor mulighet her, men det er viktig å få telefonen ut til så mange at det virkelig slår ann, og det kommer flere spill. Jeg kan ikke skjønne at det skal være nødvendig for den å ligge 2000kr over xperia neo, eller 1000kr over arc.

Lenke til kommentar

Hadde dingsen kunnet spille PSP-spill hadde jeg kanskje kunnet strekk meg til nærmere 4k, hadde vært ok å kunne pensjonere min førstegenerasjons klump og fortsatt spille Patapon, Final Fantasy og Mega Man Powered Up. Men, nå kan den jo en gang ikke det, kun minis og PS-spill, så da stuper verdien egentlig for min del. 2k, så kjøper jeg den. Til 5k spår jeg griseflopp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...