Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Snakke med jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, okay. Det kan være litt vanskelig, men jeg tror du får det til!

Prat med henne som du gjør med alle andre folk.

 

Tupelo har nok det beste tipset til nå.

Til TS: om du vil unngå flørting og bare være venner, unngå å ta på henne for mye og hold deg helt unna erting. Ingenting feil med å slå en vits eller to basert på noe rundt deg, hvorvidt det er klassens g33k sitt hår, den nye genseren til en medelev eller lærerens nesehår. Om det er en jente som du vil ha mer intim kontakt med etterhvert så må du nok tørre å flørte litt, gutter som ikke tar initativ blir som oftest aldri mer enn venner.

Gjør som du ville gjort med guttevenner evt søsken (Dog unngå blodpupp som det hender mine småbrødre får om de ikke oppfører seg riktig) Mest av alt, smil, vær humoristisk(ikke overdriv i forsøket) og vær ærlig(Ingen vits i å juge huden full for å virke kul eller for å være på hennes side, om du er selvsikker nok til å stå på ditt vil du være langt mer imponerende enn om du er en nikkedukke. og en langt bedre samtalepartner)

Endret av SolanGundersen
Lenke til kommentar

Okay, okay. Det kan være litt vanskelig, men jeg tror du får det til!

Prat med henne som du gjør med alle andre folk.

 

veldig godt tenkt må jeg si. Du har vel også tenkt over at det ikke er sikkert han er så veldig flink til å snakke med "alle andre folk" heller?

Jeg har ikke noen spesielle problemer med å snakke med folk generelt, men jeg har kanskje ikke så mye erfaring med å bli godt kjent med jenter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...