Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor mye sæd i en utløsning?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normal mengde sæd er vel ca 1 spiseskje. Dersom du er gutt burde du visst dette.

Vått blir det, vist du gjør noe riktig. Dersom du er jente så burde du visst dette.

 

Og dersom h*n er 8 burde du visst det?

 

Er enig i det du sier, men det er ikke sikkert man fyller en spiseskje om man onanerer mye.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Er vel heller lite sannsynlig at h*n er 8 år, da de ikke tenker på slike ting når de er så unge. Ihvertfall gjorde ikke jeg det.

 

Jeg beklager. Litt dumt sagt av meg, men håpte du skulle ta det med en spiseskje salt :whistle:

 

Edit: Det jeg mente var at det slettes ikke er alle som går rundt og vet slike ting. Veldig mange vet overaskende lite om både seg selv og andres kropper, selv i ganske voksen alder.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Det er fordi noen ikke er åpen nok for å utforske seg selv. Gjennom puberteten og tenårene begynner man å kjenne kroppen sin og se hva den er i stand til. Om man ikke utforsker den mer og prøver å finne egne grensene, blir man ikke kjent godt nok med kroppen sin.

 

Når det gjelder spermproduksjon hos gutter, varierer det; etter alder, kroppsbygning og næringsinntak. Ja til og hvor ofte de onanerer også. Det er naturlig at man får økt produksjon om man holder seg i f.eks en uke istedenfor å gjøre det hver dag. Når det gjelder antall, er jeg også usikker, men har lest det er snakk om fra hundre tusener til millioner.

 

Jenter kan jeg ikke så mye om, men varierer nok hos dem også, individ etter individ. Som nevnt over må noen bruke glidemiddel mens andre bare renner det av. Kommer også an på hvor kåt og tent jenta er. Dette er basert på egne erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...