Gå til innhold

Kommer jeg til å kunne spille Crysis 2?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var litt usikker på om jeg skulle lage denne tråden under Data katerogien eller denne katerogien; så jeg prøver å lage den her. Jeg tror de fleste vet Crysis krever en del av maskinen din, hvertfall for å kunne kjøre med høg grafikk. Spørsmålet mitt er om jeg kommer til å kunne kjøre Crysis 2 som nå snart kommer ut, med datamaskinen jeg har.

 

Skjermkort: AMD Radeon HD 5850 1 GB

Prosessor : AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz

Minne : 8 GB (usikker på hva type, tror det er 1333 MHz)

OS : Windows 7 Ultimate 64-bit

 

Beklager for alle grammatiske skrivefeiler :) Har gledd meg til dette spillet lenge, og må vite om det er noe jeg trenger å oppgradere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målet er vell å kunne spille med alle video instillingene på fullt, med en FPS på 60. Spørsmålet mitt er vell hva som vil holde meg mest tilbake? :) Jeg har planer om å kjøpe nytt kabinett, siden jeg har veldig liten plass og trenger noen vifter for å få bedre kjøling, og må rydde opp i kablene/ledningene så jeg slipper så mye støv og lignende. Så jeg kan vell like godt kjøpe noe nytt hardware når jeg først er i gang. Jeg går vell mer og mer over til en post som hører hjemme i ''Data'' seksjonen av forumet, men .. :-/

Lenke til kommentar

Han svarte deg langtifra negativt, han svarte deg realistisk.

Ingen vet enda hvor mye Crysis 2 drar på ALT på maximum med DirectX11, men dine specs kjører ikke alt på fult. :roll:

 

Det som holder deg mest tilbake er vell prossesoren. En mulighet er å skaffe deg en i5 2500k når de kommer i butikkene igjen.

Endret av bekimc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare å vente å se hvor mye Crysis 2 krever før du går til anskaffelse av ny hardware.

 

I nyere spill er det stortsett skjermkort som holder deg tilbake, men prosessor må også være god nok slik at den ikke blir en flaskehals.

 

Crysis 2 er forhåpentligvis bedre optimalisert enn Crysis 1 og krever kanskje derfor ikke like mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...