Gå til innhold

Valg av mobil. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Htc selv nå! Hadde valgt Desire HD pga: drøssevis av applikasjoner på htc er gratis men på iphone koster de penger. forsikringen på htc dekke til og med fukt skader,htc har sterkere i den forstand at den tåler mer, og at touchen er myyye heftigere på htc. iPhone har jo 4'ern og der er det heftig sense. kjøp deg HTC du ;)

 

Enig! Du vil ikke angre :D

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg har sett på 3 telefoner; Iphone 3GS, LG Optimus x2 og HTC Desire HD.

Hvilken av de er best, med tanke på ytelse, skjerm, applikasjoner?

 

HTC Desire HD er definitivt det beste valget blant disse 3, iPhone er i og for seg en nydelig mobil, men med for mange begrensninger.

 

HTC mobilen er kraftigere og i mine øyne penere, samt liker jeg Android programvaren langt bedre.

 

Uansett hvilke av de 2 mobilene du velger så kommer du til å være fornøyd.

Lenke til kommentar

http://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/mobilforsikring.jsp?target=tcm_52_117202#this_service

forsikringen på htc dekke til og med fukt skader

Hvilken forsikring er dette?

 

http://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/mobilforsikring.jsp?target=tcm_52_117202#this_service

 

Se litt nedpå sia, da finner du den til vanlige tlf (ink. HTC) og den til iPhone (mye dyrere!!!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det finnes ikke noen overordnet forsikringsløsning med ulike vilkår for ulike produsenter. Kjøper du forsikring hos Lefdal/Elkjøp/Telenor/whatever, så er det ingen fasit at "forsikringen dekker fuktskade på HTC, men ikke på Apple". Det blir litt som om jeg skulle sagt at "du bør kjøpe iphone, for den kan sende SMS".

 

Vilkårene på forsikringen er jo avhengig av hvor du kjøper forsikring, ikke hvilken telefon du kjøper. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå dette.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...