Gå til innhold

FAC: 19.02.2011 Chelsea FC vs Everton FC


SlettProfil

  

12 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?

    • Chelsea
      1
    • Everton
      11


Anbefalte innlegg

Chelsea Football Club vs. Everton Football Club

F.A. Cup 19.02.11 13:30

Stamford Bridge

 

Etter en kamp som endte 1 - 1, etter scoringer fra Louis Saha(Everton) og Salomon Kalou(Chelsea), må lagene møtes til returkamp på Stamford Bridge i F.A.Cupen 19.02.11 klokken 13:30

 

chelsea_logo.jpg - VS - everton.gif

 

 

CHELSEA

 

Chelsea er uten sin nye £50M signering, Fernando Torres, fordi han allerede har deltatt i F.A. Cupen for Liverpool i år. Didier Droba er forventet tilbake til startelleveren til denne kampen etter å ha måtte starte på benken mot Fullham sist mandag. David Luiz kan heller ikke spille i og med at han ikke var Chelsea-spiller når den første kampen mot Everton ble spilt.

 

Forventer lagoppstilling:

 

Cech

Bosingwa - Ivanovic - Terry - Cole

Ramires - Essien - Lampard

Anelka - Drogba - Malouda

 

----------------------------

 

EVERTON

 

Jack Rodwell er ute med en skade han pådro seg i en kamp for England sitt U21-landslag og er uaktuell for kampen. Louis Saha, som scoret mot Chelsea sist, har pådratt seg en skade på hamstringen og er tvilsom til kampen.

 

Forventer lagoppstilling:

 

Howard

Distin - Coleman - Heitinga - Baines

Fellaini – Arteta – Cahill – Neville – Bilyaetdinov

Beckford

 

Kanal:

 

250px-Viasat_Fotball.png

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, Luiz kan spille. Han kan riktignok ikke spille i Champions League etter å ha bidratt med spill for Benfica i år.

Luiz kan ikke spille fordi han ikke var i klubben da den egentlige kampen ble spilt. Derfor får han ikke spilt omkampen.

 

Stemmer det ja. Innlegget er redigert.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Chelsea snytt for straffe på 3 kampen på rad.

Hva er vitsen med å i det hele tatt spille når dommeren vil at motstanderlaget skal vinne?

Carlo skal ut, ingen tvil om det.

Jeg setter meg heller ned å ser en god film. Når Baines kan felle folk stygt 4-5 ganger, så kan ikke Ivanovic unngå gult kort for å så vidt være nær andre spillere.

 

Det må være lov å sende inn klage til FA?

 

Hvem blir med på Kino nå og ser en film? Istedet for å se at dommeren vinner kampen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Chelsea snytt for straffe på 3 kampen på rad.

Hva er vitsen med å i det hele tatt spille når dommeren vil at motstanderlaget skal vinne?

Carlo skal ut, ingen tvil om det.

Jeg setter meg heller ned å ser en god film. Når Baines kan felle folk stygt 4-5 ganger, så kan ikke Ivanovic unngå gult kort for å så vidt være nær andre spillere.

 

Det må være lov å sende inn klage til FA?

 

Hvem blir med på Kino nå og ser en film? Istedet for å se at dommeren vinner kampen?

 

Har ikke dett kampen så skal ikke si noe om den

 

Men klagd til FA over dommerene har jeg gjort noen ganger. Ikke at jeg har noen tro på at noen leser mailene men har fått ut litt aggresjon når jeg trengte det som mest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...