Gå til innhold

Del hva du har lært av dine år på kloden her ! :)


mosle

Anbefalte innlegg

Ja, du har nå levd x antall år på en planet kalt jorden (om ikke, så er ikke dette tråden for deg). Hva har du erfart, som du skulle ønske du visste når du var yngre... Hva skulle du ønske andre rundt deg visste ?

 

Jeg begynner; Jeg skulle skjønt at skolen faktisk betyr noe, og at jeg med bare litt mer innsats hadde fått den jobben jeg ville hatt !

Endret av mosle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Har lært at å gå i joggebukse på skolen i 3-4 år ikke er så veldig kult.

- Jeg også lærte at 'Jøss, karakterer har faktisk noe å si. Kanskje jeg skulle brukt litt mindre tid på WoW?"

- Lærte at når man ikke har så altfor mange venner igjen etter VGS, så blir det litt ensomt om man skal ta seg et friår, samtidig som jeg erfarte at DA bør man søren meg skaffe seg en jobb der man jobber med folk på sin egen alder!

- Og lærte at man burde takke ja til å være med på sosiale arrangementer som involverte alkohol fra en alder av 16 til laaangt ut i livet, i stedet for å si 'Nei, i dag skal jeg raide med guilden min'.

 

Oh youth, where'd you go?

Endret av Toppris
  • Liker 6
Lenke til kommentar

At joggebukse er faktisk noe man kan gå med hver dag. Ingen har noe å si på mine valg.

Ingen har rett til å begrense meg. Folk som har levd lenger enn meg har ikke mer erfaring enn meg med mindre de har gått inn for å leve på en måte som gir dem erfaring.

 

Intet menneske har mer autoritet over et annet utover den usynlige avtalen som er ingått mellom dem.

 

Hvis man tror at dette livet er det eneste så lærer man å virkelig sette pris på det.

 

Jeg har gjort mange gale valg, jeg kunne gjort det bedre på skolen. Men hvorfor skal jeg basere min lykke på min livssituasjon og eksterne omgivelser?

 

Jeg har flyttet hjemmefra, uten fast jobb. Men jeg føler meg helt trygg, for alt jeg behøver er å eksistere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har bare 19 år på planeten, men har nå lært en ting eller to:

 

- Skole er VIKTIG. Jeg har heldigvis gjort det bra hittil, men når jeg ser på noen bekjente blir jeg litt lei meg på deres vegne. Hvem har lyst til å ikke ha muligheten til å gå mer på skole når de er 18-19 år? Mange av de som jobber på matbutikker og andre drittjobber, fordi de gjorde det drittdårlig på videregående og ingen skoler vil ha de.

 

- Det er gøy å ha masse penger.

 

- Man må være takknemlig for det man har og ikke sur for det man ikke har.

 

- Mange av vennene du hadde på ungdomsskolen og videregående ser du sjelden/aldri igjen.

 

- Det er viktig å ha det gøy i ungdomsårene.

 

Peace and love

Absolut :)

Lenke til kommentar

- Få, nære venner er viktigere enn mange halvnære

- Det lønner seg alltid å være snill og pliktoppfyllende

- Alt ordner seg til slutt

- Personlighet teller mest ved valg av kjæreste

- Et balansert liv er nøkkelen til lykke

- Spilling er en fin hobby, så lenge den ikke tar over for resten av livet

- Bedre med en ny opplevelse, enn å resirkulere de gamle

- Ikke vær redd for nye mennesker

- Man bør altid se på nytteverdien i det man kjøper eller ønsker seg

- Det lønner seg alltid å spare

- Det kan fort bli dyrt å kjøpe mat i byen når du går på skole

- Følg interessene dine, ikke status når du velger utdanning

- Det lønner seg å trene

- Kvalitet fremfor kvantitet

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Har lært at enkelte lærere på skoler er forferdelige og ser ned på folk.

Har lært at man ikke skal slå i skjermen på laptopen pga bluescreen.

Har lært at å demontere ting ikke alltid lønner seg

Har lært at det er smart å prøve å følge med i timene på skolen, samme hvor forferdelig læreren er.

Har lært å klage på folk.

Har lært at minipc'er er små.

Har lært at stikkontakter er farlige å sette på plass igjen når man har rivd de ut av veggen uten å slå av sikringen først.

 

og en hel haug med andre ting..

Lenke til kommentar

- At man ikke skal streve med å oppnå noe for å få status blandt andre.

- At penger, jobb eller utdanning ikke kommer av seg selv.

- At det å lykkes i buisnessen er lettere sagt enn gjort.

- At man skal gjøre det man vil, mens man enda er ung og har muligheten til å gjøre det.

- At utseende på en jente ikke har alt å si, og at det ikke har noe sammenheng med hvordan du har det med henne å gjøre i det lange løp. (Heller en ok pen jente som er jordnær enn en smellvakker jente med utspekulerte hennsikter)

- At man aldri skal stole for mye på en jente.

- At de fleste jenter er utspekulerte som bare det.

 

- At sex desidert er best når det er følelser i bildet :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...