Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Crawley Town (FA-cup)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10-12 mann ut i sommer, det samme inn. Her må det ryddes opp før vi går på en Liverpool.

 

Det her blir ganske latterlig. Nevn gjerne de 10-12 også. Er enig i at et par spillere burde gå i sommer, men ikke mange. Vi trenger også kun et par inn.

 

Du ser veldig negativt på Manchester United etter denne kampen virker det som. Det er forsåvidt ganske forstålig, men det finnes da grenser. Greit nok, det var en svak kamp. Men ser vi bak prestasjonene er det kanskje ikke så rart. Når for eksempel Rooney nettopp har scoret tidenes mål mot Manchester City i en viktig kamp i Premier League, da blir det fort vanskelig å finne motivasjon nok til å prestere bra mot et lag fra femte nivå i England. Crawley var jo i andre enden av skalaen, de har nok tenkt på denne kampen hver eneste dag, siden trekningen. United vinner, det er det viktigste.

 

Forresten var det godt å se Wes Brown tilbake.

Lenke til kommentar

Med Ando, Carrick, Da Silva x2, Brown, O'Shea og Hernandez på banen, så skal dette være WALKOVER, selv med Gibson, Obertan og Bébé på laget. Og når då Rooney, Fletcher og Smalling kommer inn for Ando, Da Silva x2, uten bedring, så blir eg meget oppgitt.

Rooney hadde få eller ingen positive involveringar. Fletcher merka eg ikkje kom innpå ein gong.

Carrick var fullstendig usynleg.

 

Detta er noko av det dårligaste eg har sett av United nokon gong.

Lenke til kommentar

UT:

Tomaz Kuszczak - Altfor dårlig

Ben Amos - Er ikke et talent, har ingen fremtid i United

Wes Brown - Aldrene, skadeutsatt og er ikke på godfot med Ferguson. Er i gråsjiktet, jeg tror han blir solgt, men vil helst ha ham i et år til.

Jonny Evans - Er ikke god nok

Gibson - Er ikke god nok, har heller ikke noe talent.

Obertan - Topp 10 dårligste United spiller noensinne.

Bebe - Et av de verste kjøpene i Man Utds historie. Gutten ser jo ikke ut som han har sparket fotball før. Jeg ser null talent.

Scholes/Carrick/Fletcer - Scholes kan fort finne på å legge opp og en av Carrick/Fletcher bør selges i sommer om Scholes blir.

Owen Hargreaves - Det som er igjen av mannen

Macheda - Har blitt stemplet som lat og giddalaus i Serie A allerede.

Michael Owen - Kjeks, gammel og dårlig. Forsvinner ganske sikkert i sommer.

Edit: Mame Biram Diouf - Ikke god nok for Blackburn engang.

 

Inn:

Ny keeper

Nytt stoppertalent (ungt og billig)

Ny venstreback?

Ny defensiv midtbanespiller

Ny offensiv midtbanespiller

Alexis Sanchez

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Nei, vi imponerte ingen i dag, men dette er jo ikke standarden. Hadde vi sett slike prestasjoner jevnlig skulle jeg begynt å klage på at vi måtte gjøre storopprydning, men vi slo Manchester City i forrige ligakamp, så laget fungerer når det gjelder.

 

Derimot må det forsterkninger til. Vi har en ryggrad som forsvant helt i dag. Berbatov, Nani, Giggs, stopperne våre og, på en god dag, Scholes tilfører ekstremt mye viktig både offensivt og defensivt. Vi må ha noen som kan være backup til disse, samt erstatninger for Scholes og Giggs, som bare blir eldre. Det er tydelig at midtbanen trenger en solid vitamininnsprøytning. Forsvaret og angrepet er upåklagelig. Midtbanen har mangler i både kreativitet og fighting spirit.

 

Obertan er faen meg en pussing skrue. Han dominerer jo for reservene, men hver gang han får sjansen på førstelaget spiller han helt bøtte. Skjønner meg ikke på fyren. Bebe ser helt håpløs ut. Han må jobbe ekstremt mye for å komme opp på United-nivå. Gibson gidder jeg ikke bruke tid på engang. Han var god i perioder i dag, men at den mannen i det hele tatt er i stallen er for meg et mysterium.

Lenke til kommentar

Med unntak av Flecher/Scholes/Carrick linja. Hvor mange av de andre bidrar i United drakta? Ingen. Mange må ut, fordi mange er for dårlig.

 

Mulig at jeg er litt vel tøff med Fletcher og Carrick dog. Jonny Evans kan det også kaaaanskje forsvares at vi prøver i en sesong til basert på hans tidligere prestasjoner.

 

Forresten positivt overrasket over Lindegaard. Ikke at han gjorde så mye i dag, man han virker selvsikker , trygg og rolig. Alle egenskaper jeg ser etter i en fremtidig United kepper.

Lenke til kommentar

Flott kamp. Vi er videre og sparte veldig mange førstevalg. Helt ok kamp

 

Mange av fansen her inne er en skam for Manchester United

 

Flott kamp? United blir utspilt i store deler av kampen av et lag som ligger 93(?) plasser lavere i divisjonssystemet. Flott? Dine ambisjoner her horrible. Hadde United hatt personer med din mentalitet i støtteapparatet hadde klubben vært i ruiner.

 

Og hvorvidt noen er en skam for Manchester United eller ikke, er du den desidert siste til å kunne si noe på. Din likegyldighet i forhold til klubbens prestasjoner og din tilfredshet med dårlige/middelmådige prestasjoner går imot alt Manchester United som klubb står for.

 

Du har faktisk null kontakt med virkeligheten, ei har du aksept for at enkelte uttrykker følelser. Du minner meg litt om Dexter Morgan, evt. Dag. Hvis du er kjent med noen av de fiktive karakterene.

 

Vi ble ikke utspilt i noen deler av kampen. Vi gikk halve sesongen uten tap. det virker som jeg er en av de veldig få som har fått med seg det. Jeg har også fått med meg at vi leder ligaen. Det er noe alle bør være fornøyd med. Men ingen er det. "for Manchester United skal vinne med stil"

 

Jeg har null toleranse for "fans" som ikke støtter laget men som bare bruker det til å fø sitt eget ego. Personer som kaster dritt på klubben er også noe jeg sliter med

 

Vi vant og er videre samtidig som vi sparte mange førstevalg. Hadde grei kontroll i det meste av kampen

Lenke til kommentar

Jo, vi ble utspilt/utkjempet særlig i andreomgang. Vi skapte en kvalifisert målsjangse (Rooney etter 92 minutter), Crawley hadde hvor mange?

 

Nå prater vi forresten ikke om resten av sesongen. Jeg mener personer som deg kaster dritt på klubben, personer som trekker på skuldrene av et elendig forestilling og tenker "jaja".

 

Vi vant ja, og mange førstevalg ble spart ja. Grei kontroll hadde vi ikke, var ikke langt unna før vi måtte spille omkamp, det hadde vært kjipt mtp. det harde kampprogrammet som gjenstår. Men det mest urovekkende er at "talentene" våre var så dårlige som de var. Noe drastisk må skje med mentaliteten og ferdighetene hvis de skal bli United-materiale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva topplassering og det at vi gikk halve sesongen uten tap har å gjøre med prestasjonene (eller fraværet) i dagens kamp må du gjerne forklare.

 

Men du har rett i at vi fikk spart en del førstelagsspillere, dèt, og det faktum at vi gikk videre i cupen er det eneste positive å ta med seg videre. Du er fornøyd med kampen Limbeck, så du Ferguson på slutten av kampen? Synes du han så fornøyd ut? Det uttrykket sa i grunn alt.

 

Forventer vanligvis ikke at vi dominerer, men i dag forventet jeg faktisk mer enn en ettmålsseier, om jeg er en ekte supporter eller ei lar jeg deg avgjøre, Limbeck.

Lenke til kommentar

Hadde ikke vert bra med omkamp. Du har rett der. Men det ble ikke omkamp. Alle lag kan kjempe, og Crawley gjorde en god kamp. Alle ære til dem for det. Men vi vant og vant fortjent og er videre. Ikke noe galt skjedde.

 

Å pisse på klubben blir aldri å vise følelser. Samme hvor mye godvilje man viser.

 

Jeg vet ikke helt hva mere svar du vil ha fra meg. Du mener jeg kaster dritt på klubben. Vel, hvis du ser på grov sjikanering av Manchester United spillere som å vise følelser så, vel, jeg kan forstå det.

Lenke til kommentar

Hva topplassering og det at vi gikk halve sesongen uten tap har å gjøre med prestasjonene (eller fraværet) i dagens kamp må du gjerne forklare.

 

Men du har rett i at vi fikk spart en del førstelagsspillere, dèt, og det faktum at vi gikk videre i cupen er det eneste positive å ta med seg videre. Du er fornøyd med kampen Limbeck, så du Ferguson på slutten av kampen? Synes du han så fornøyd ut? Det uttrykket sa i grunn alt.

 

Forventer vanligvis ikke at vi dominerer, men i dag forventet jeg faktisk mer enn en ettmålsseier, om jeg er en ekte supporter eller ei lar jeg deg avgjøre, Limbeck.

 

Det har ingenting med dagens kamp å gjøre, men jeg ble beskylt for å ikke få med meg resultater. De jeg nevnte var eksempler på resultater jeg har fått med meg.

 

Hva forventninger angår så var jeg litt rolig siden vi ikke bruker å spille bedre enn vi må, samme hvem vi spiller mot. Siste amatør laget vi møtte måtte vi ha omkamp mot og vi slet litt med å slå southampton tidligere i sesongen. Kampen ble vel egentlig slik jeg forventet. Hardt kjempende motstander som var hakket for små til å slå oss.

 

Vel. Om du skal få min godkjenning som ekte Manchester United supporter ( :) ) handler vel mere om du støtter laget i tykt og tynt

Lenke til kommentar

Selvfølgelig støtter vi laget i tykt og tynt. Men det må da gå an å se (selv for en United-supporter) at noen/flere av spillerne er for dårlige eller gjorde en dårlig/elendig kamp.

 

Selv om Obertan og Bebe var ræv i dag, så var Rooney om mulig enda dårligere. Det var et jævla amatørlag vi møtte i dag, forventer mer, selv om det var reservene som spilte.

Lenke til kommentar

Rooney vil spille bedre med medspillere han er vandt med og som er vandt med han. Det samme vil Hernandez og de andre.

 

Jeg reagerer ikke på kritikk av laget. Det er drittkastinga mot laget jeg ikke tolererer. I mine øyne er ikke det noen god oppføsel som supporter av et lag, og det er det motsatte av å støtte laget.

Lenke til kommentar

Flott kamp. Vi er videre og sparte veldig mange førstevalg. Helt ok kamp

 

Limbeck: Du lurer på hva dagens kamp har med hva som blir diskutert her?

 

Det at du kan mene at dette er en flott kamp er hinsides. Sparte veldig mange førstevalg ja. FJERDEVALGENE TIL UNITED BØR VÆRE BEDRE ENN CRAWLEY TOWN!

 

Og det handler ikke om at de vant, eller at spillere ble spart. Det handler om innsats. Laget i system x spiller med hjertet, det andre laget gjør ikke det. Du snakker om å pisse på klubben? Ka pokker gjør den gjengen som stiller opp med den mentaliteten de viser i dag? Det er reservene våre, de som skal stille opp når førstelagsspillerne er ute. Hvordan kan vi erstatte noen av førstelagsspillerne med denne gjengen her?

 

Og det at du ikke fatter dette blir så dumt. Du gjør det kun for å svømme mot strømmen. Du er pokker meg verre enn laks på vei til gyting.

 

Helt greit at type "selg hele dritten" er tull. Det overreageres hele fordømte tiden, men det handler om følelser for klubben. Du virker jo fullstendig kald og ignorant til å få med deg hva som faktisk skjer. DET kaller eg å pisse på klubben.

 

De vant? Den seieren er ikke verdt mye når man ser på måten den ble vunnet på. FLAKS MOT CRAWLEY? KA POKKER SIER DET DEG?

 

Jeg reagerer ikke på kritikk av laget. Det er drittkastinga mot laget jeg ikke tolererer. I mine øyne er ikke det noen god oppføsel som supporter av et lag, og det er det motsatte av å støtte laget.

 

Du kaller jo enhver ytring som er negativ om Manchester United for drittslenging, så hvordan du kan lire av deg at du ikke reagerer på kritikk er over min fatteevne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

<Ka pokker gjør den gjengen som stiller opp med den mentaliteten de viser i dag?

 

En så til de grader bedre jobb enn mange av dere

 

Og igjen. Å pisse på klubben er ikke å vise følelser. Dere kommer aldri til å overbevise meg om det.

 

<Du kaller jo enhver ytring som er negativ om Manchester United for drittslenging, så hvordan du kan lire av deg at du ikke reagerer på kritikk er over min fatteevne.

 

Nope. Det er noe jeg er veldig påpasselig med.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Helt topp. Å pisse på klubben er feil. Problemet er bare din definisjon av å pisse på klubben.

 

Den er feil. Noe annet kommer du aldri til å overbevise noen om.

 

Du mener at supportere skal være fornøyde uansett? For dette må da være en av de dårligste kampene siden 2000+. Men allikevel er det pr. din definisjon en "flott kamp"? Som eg sa: Du har ikke noe imot kritikk, men sier man noe negativt om klubben så pisser man på den.

 

Latterlig.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...