Gå til innhold

Asus G73JH musetast problem løst!


Spyder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint om du ikke hadde slettet problemstillingen din. Vi er flere som har G73JH og da er det fint å finne både problemstilling og løsning samme sted. Dette gjelder egentlig generelt for alle problemtråder. Problemstillinger burde aldri fjernes etter min mening.

 

Hva var du det hadde problemer med? Er det ofte den kan oppstå? Hvordan løste du den? Har nå hatt min i 6 mnd og håper det ikke dukker opp noe.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du ikke hadde slettet problemstillingen din. Vi er flere som har G73JH og da er det fint å finne både problemstilling og løsning samme sted. Dette gjelder egentlig generelt for alle problemtråder. Problemstillinger burde aldri fjernes etter min mening.

 

Hva var du det hadde problemer med? Er det ofte den kan oppstå? Hvordan løste du den? Har nå hatt min i 6 mnd og håper det ikke dukker opp noe.

http://

 

Hei, det var ikke meningen og slette posten men jeg rotet litt så den ble slettet desverre. Jeg er helt enig problemsstillingen aldri skal slettes.

 

Jeg klarte og knuse skjermen på lørdag 12 Feb men bestilte ny LG LED skjerm som kom i går, den er nå satt i og det er ikke synlig at jeg har åpnet den selv så garantien er nok helt ok.

 

Jeg har hatt min G73JH i 5 mnd men fikk problemer med touchpaden og musetastene etter ca 4 mnd. Jeg vurderte og reklamere på den men orker ikke den lange ventetiden så jeg åpnet den selv for å se om noe kunne gjøres. Når jeg hadde åpnet den oppdaget jeg fort noe som kunne være grunnen til problemet mitt, de skruene som holder fast pcb til muse knappene var meget løse. Det jeg gjorde var kun å skru de fast igjen men tok i tilleg på litt locktite. Nå er musetastene helt lydløse akkurat som de skal være. Touchpaden er fremdeles litt rar, dvs den har noen felter som noen ganger ikke virker og noen ganger så hakker den noe voldsomt.

Men jeg har bestilt ny så får håpe det løser seg.

 

Lastet opp noen bilder som jeg tok når jeg byttet skjermen.

post-33373-0-63055800-1297950948_thumb.jpg

post-33373-0-48817300-1297950965_thumb.jpg

post-33373-0-10874000-1297950986_thumb.jpg

post-33373-0-85062900-1297951151_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Såppass ja, skal ikke spørre hvordan du klarte det. :p

 

Bra det er fikset da. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe store problemer, bortsett fra rar skjerm når jeg plugget ut HDMI-pluggen et par ganger og litt dårlig sensitivitet i touchpaden iblant. Eneste er at jeg ikke får oppdatert ATI-driveren, men så lenge ting funker som de skal, gjør ikke det meg noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gikk rett på snørra på glattisen :whistle: landet jo selføgleig på ryggsekken. Kommer aldri til å gå sånt føre med dyrebart ustyr for å si det sånn hehe.

 

Det er vist veldig mange som sliter med denne elendige touchpaden, jeg orker ikke å ha den sånn så jeg har bestilt en ny. Har bestilt touchpaden til G73JW fra asusparts.eu. Kostet ca 60Kr de hadde et par forskjellige typer av de så jeg har betilt 3 stk.

 

Så får håpe at jeg kan bli kvitt problemet, for Asus ser ut til å gi blaffen i å rette opp i det. Men jeg frykter jo at dette kan være et bios problem også men vi får se.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...