Gå til innhold

Brikkesettballen ruller videre


Anbefalte innlegg

 

Istedet for å surve over at du ikke fikk noe mer info ut av denne artikkelen så kunne du brukt tiden på å se lengre ned på forsiden til hardware.no.

Der ligger faktisk opprinnelig artikkel med dypere forklaring og linker til ENDA bedre forklaring.

 

:new_woot:

 

Ja, eller jeg kunne ha googlet informasjonen...

 

Nå har jeg faktisk lest den andre artikkelen allerede, så jeg personlig visste hva det dreide seg om, men det er ikke poenget.

Poenget er at det er ganske slurvete.

Det som selvfølgleig burde vært gjort (som et minimum) var å linke til den forrige artikkelen for å henvise til mer informasjon om detaljene rundt feilen.

 

En artikkel som krever at du selv må lete etter informasjon som er relevant til det sentrale tema som skrives om er ikke særlig praktisk.

 

Det er ikke ment som ren surmuling, men som konstruktiv kritikk. Mange har påpekt at mange av atriklene på hw har vært av redusert kvalitet i det siste (i et lengre perspektiv), og hvis ingen kritiserer dette så eksisterer det heller ingen insentiv til å skjerpe kvalitetsnivået. Det siste jeg ønsker er å se hw.no bli redusert til samme nivå som f.eks. itavisen der hvor det har gått så langt at de ikke en gang gidder å kjøre stavekontroll eller korrekturlesning på artikklene sine før publisering.

 

-Stigma

Endret av Stigma
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, dette minner om de elendige kondensatorene som florerte på hovedkort i forrige årtusen og litt utover 2000-tallet ;) Som en kuriositet og ikke med sammenheng til dagens problematikk: Både AMD- og Intel-baserte systemer døde etter en tids bruk, noen første leveår og andre etter flere års bruk. På meg virket det som om systemene med best luftflyt klarte seg lengst. Om jeg ikke husker feil var det spekulert i at industrispionasje lå bak. Dvs, datablad som ble stjålet var enten fikset til å inneholde feil i kjemisk sammensetning, eller så var det gjort endringer i kjemisk sammensetning utover det de stjålne databladene viste. Resultatet var iallefall at kondensatorene poppet som bare det :)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg idag er at samtlige butikker har fjernet alle P67 kortene.

Har ordre liggende hos Amentio (venter på CPU) så håper jeg får tilsendt kortet...

På onsdag hadde Amentio brukt over en uke på å sende meg et kort de visstnok hadde på lager da jeg bestilte, så jeg kansellerte ordren og la inn ny bestilling hos Kontorutstyr. Det ble sendt et par timer senere, og jeg fikk det i posten i dag, til tross for at jeg bestilte etter at tilbakekallingen var i gang.

 

De har fortsatt mange P67-kort på lager.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg idag er at samtlige butikker har fjernet alle P67 kortene.

Har ordre liggende hos Amentio (venter på CPU) så håper jeg får tilsendt kortet...

På onsdag hadde Amentio brukt over en uke på å sende meg et kort de visstnok hadde på lager da jeg bestilte, så jeg kansellerte ordren og la inn ny bestilling hos Kontorutstyr. Det ble sendt et par timer senere, og jeg fikk det i posten i dag, til tross for at jeg bestilte etter at tilbakekallingen var i gang.

 

De har fortsatt mange P67-kort på lager.

 

ja, venter forsatt på amentio... men har du brukt kontorurstyr før?.. hvordan blir det med garanti?..

Lenke til kommentar

Jeg som sitter og venter på en bestilling fra amentio.no med ASUS p8p67 og intel 2500k :/

 

 

jaja, driter i å sende det i retur med mindre jeg absolutt må.

Bestilte PC deler og hele pakka i går 23:30. Når jeg stod opp var pakken klar til å hentes <3 Så bor jeg riktig nok like ved Komplett. Selger riktig nok ikke LGA 1155 HK på sida dems, så må spørre om jeg kan få et midlertidig fram til de nye kommer :)

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Jeg som sitter og venter på en bestilling fra amentio.no med ASUS p8p67 og intel 2500k :/

 

 

jaja, driter i å sende det i retur med mindre jeg absolutt må.

Bestilte PC deler og hele pakka i går 23:30. Når jeg stod opp var pakken klar til å hentes <3 Så bor jeg riktig nok like ved Komplett. Selger riktig nok ikke LGA 1155 HK på sida dems, så må spørre om jeg kan få et midlertidig fram til de nye kommer :)

 

Skal få amentio til og sende alt annet i orderen min bortsett fra HK, så kan jeg iallefall bruke cpu vifta på min intel E8400 fram til da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

og ja, jeg bruker feil tegnsetting, manglende stor bokstav og dårlige setninger, men blander da iallefall ikke engelsk og norsk på en tøvete måte!

Har du ellers noe å tilføre i sakens anledning ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...