Gå til innhold

Test: Samsung Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Amobil henger seg så veldig opp i denne såkalte hovedmenyen. Er det noen som noen gang har brukt denne som hovedmeny? Det er jo dette startskjermen er til, og her er det jo ingen ting som fungerer så raskt som på Android...

"Hovedmenyen" som det blir kalt er jo nesten et sted du kun henter applikasjonen for førstegangs bruk. Så tilordner du den et raskt start sted fra hvor du vil.

 

Mulig det bare er jeg som ønsker å vinkle det positivt, men klarer bare ikke å se problemet.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde den Norske versonen i går på en Mobil event for telefonselgere.

 

Dette var S-LCD versonen, som angivelig er den som kommer til Norge og ikke SAMOLED! Jeg var i utganspunktet skuffet da jeg hørte det, men da jeg fikk teste den så skjønte jeg at det er ingen nedgradering i det hele tatt!

 

Skjermen har nesten like klare farger som "smeller", men den har i tillegg fordelene fra LCD som mer lysstyrke og ser skarpere ut! -Virkelig imponerende!

 

For øvrig var den mye mer responsiv enn jeg trodde den vil være (Har prøvd 2.3 (Beta) på min N1, men ble ikke så veldig imponert, MIUI 2.2 føles mye mer responsivt). Men på Nexus S var 2.3 virkelig en forbedring.

 

Liten artig kommentar: Jeg gikk inn og sjekket info om telefonen og der stod det 2.4 :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...