Gå til innhold

MSI lanserer spillebærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dum denne her. En bærbar som lett går i en liten ryggsekk og som er brukbar på tog/fly/lugaren/hotellrommet, og som samtidig er desktoperstatning, HTPC og spill-PC. Det er slike maskiner som dette som virkelig gir valuta for pengene. Min 4 år gamle Asus A8Js yter godt fremdeles, og etterhvert vil jeg se meg om etter en ny PC som kan levere nye 5 år med solid ytelse.

Lenke til kommentar

Er for tiden på jakt etter ny bærbar til både spill og jobbrelatert data prosessering. Synes denne så veldig interessant ut.

Var på nippet til å kjøpe en av de nye modellene til Multicom, men siden denne har plass til 2 harddisker tror jeg jeg heller vil vente å se om denne blir tilgjengelig i Norge.

 

Er det noen som vet om andre 15"-ere med plass til 2 disker?

 

Tror jeg heller ville hatt èn SSD pluss en vanlig til lagring, fremfor to vanlige i raid0.

Lenke til kommentar

Interessant, syns ikke prisen så så aller verst ut. Synd disse "spille"-pc'ene leveres med slike glorete lys og 14'is-utseende fremfor et litt stilig privilegert utseende. Kunne betalt ekstra for å slippe lysene og få en armstøtte med skinn isteden :)

 

Enig. Var inne på sidene til MSI for å sjekke litt, og fikk et lite sjokk da jeg så hvor glorete denne så ut. De kunne godt ha lagd en maskin med samme spec, men med en litt mer standard kasse.

 

Den kan forøvrig settes opp med SSD og vanlig HDD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...