Cyborg BS Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Hei. Når jeg slår på min Dell Vostro 1720 (Som jeg angrer kjøpet på, treig..) så kommer det en blåskjerm i et sekund og så går den over til "Feilgjenoppretting for windows" Deretter begynner den med oppstartsreparasjon, men den kan ikke reparere automatisk. Da får jeg alternativene å vise diagnostikk- og reparasjonsdetaljer og Vis avanserte alternativer for systemgjenoppretting og -støtte. Trykker på den siste og da kommer jeg til alternativer for systemgjenoppretting med valg om Oppstartsreparasjon Systemgjenoppretting >Systembildegjenoppretting Windows minnediagnose Ledetekst Og Dell behandling av sikkerhetskopiering og gjenoppretting. Jeg er veldig redd for filene på maskina, så jeg har kun våget å prøve systemgjenoppretting. Det gikk første gangen PC'en krasjet, men nå som det går galt igjen, står det at den ikke lenger har et punkt for gjenoppretting. Hva gjør jeg da?
Sandwich Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 You take the pc til a dude inn elkøp/whatever og you ask if han kan fikse it. And ask for backup of sytemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå