Gå til innhold

- Steve Jobs operert for kreft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Enig! Har alltid trodd at Amobil tok seg for god til å skrive artikler som kun er indirekte tilknyttet mobiler, kun for å få flere "klikk".

Velkommen etter, har ved flere anledninger påpekt at jeg syns at artiklene på både Amobil og Akam virker som de kun er ment å fylle opp spalteplassen fremfor å skrive om noe som faktisk er interessant. Sikter spesielt til "Du vet du har Photoshoppet for mye når..." fra en tid tilbake siden.

Lenke til kommentar

Syns dette var en grei artikkel, for det reiser jo spørsmål om hva som vil skje med Apple nå som Steve Jobs ligger for døden. Jeg tror det vil gå veldig dårlig, i hvert fall i begynnelsen. Aksjeverdien vil stupe, men det vil gi muligheter for aksjespekulasjon i hvert fall.

Lenke til kommentar
Jobs nektet i begynnelsen å ta imot tradisjonell behandling. Jobs mente på det tidspunkt at han kunne bekjempe kreften med diett og generell god livsførsel.
Det var konstatert spredning av kreften og Jobs sto ovenfor en levertransplantasjon mente legene i USA. Denne løsningen syntes imidlertid ikke Jobs noe om.

Jeg ser et mønster her... Og det lover ikke godt for Apple.

 

Virkelig? IT nyheter?

 

Jeg vil lese om Apple, ikke om livet til dem i Apple.

Det er vel få om har endret så mye på mobilverdenen de siste årene som Apple, og det kan vi nok takke personen Steve Jobs for.

Lenke til kommentar

er enig med de lenger oppe.. Hvor blir det av alle mobiltestene da? før klikket jeg innom Amobil for å lese om mobiltestene og kanskje finne min nye mobil, men.. det er jo Apple-stuff overalt. Kan faktisk ikke fatte hvorfor dere ikke har testet Nokia E72. Som kom for et år siden. Og det har da kommet mange andre mobiler senere, som ikke er blitt testet. Blir for dumt. Amobil kan egentlig bytte navn til Applefan.no....

Lenke til kommentar
Jobs nektet i begynnelsen å ta imot tradisjonell behandling. Jobs mente på det tidspunkt at han kunne bekjempe kreften med diett og generell god livsførsel.
Det var konstatert spredning av kreften og Jobs sto ovenfor en levertransplantasjon mente legene i USA. Denne løsningen syntes imidlertid ikke Jobs noe om.

For en fjott. :lol:

 

Tydelig at han lever i sin egen boble. Reality distortion field som det populært kalles innad i Apple.

 

post-3851-0-12101700-1295531106_thumb.gif

 

genser: Over 20 000 personer dør av kreft hver dag. Jeg hverken kjenner Jobs eller er følelsemessig knyttet til han. Jeg bryr meg akkurat like mye om hans kreft som om alle andre kreftdiagnoserte som jeg ikke kjenner. Nå gikk det bra for Jobs så jeg ser ikke helt hva Apple-fansen er så nedbrutt over.

Endret av Simen1
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Fin artikkel. Og håper det står bra til med Steve.

 

Og slik mobbing som Simen bedriver med syke mennesker er under beltestedet. Men det er således ikke første gang vedkommende kommer med denne type uttalelser, så det burde ikke overraske. At en tidligere administrator og nå moderator ikke er mer voksen enn dette er beklaglig.

 

e: korreksjon

Endret av R083r7
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Latteren er velbegrunnet (se sitat), og en god latter forlenger livet :)

 

Å bruke min offisielle rolle i forumet mot mine uttalelser som privatperson burde være under beltestedet for alle og en hver (uavnhengig av rolle i forumet). (Kanskje jeg burde hatt to brukerkontoer for at folk skal kunne skille bedre på offisiell rolle og private uttalelser.)

 

Er det virkelig ingen som ser humoren i sitatene om Jobs og hans RDF? Ingen plusser på det innlegget?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Latteren er velbegrunnet (se sitat), og en god latter forlenger livet :)

 

Å bruke min offisielle rolle i forumet mot mine uttalelser som privatperson burde være under beltestedet for alle og en hver (uavnhengig av rolle i forumet). (Kanskje jeg burde hatt to brukerkontoer for at folk skal kunne skille bedre på offisiell rolle og private uttalelser.)

 

Er det virkelig ingen som ser humoren i sitatene om Jobs og hans RDF? Ingen plusser på det innlegget?

Nei, du burde ikke hatt 2 kontoer. Da hadde det bare blitt flere usmaklige kommentarer.

Om du skriver ting privat eller som moderator, sier det fortsatt mer om deg som person.

Er enig om at denne saken ikke har så mye på Amobil å gjøre, men det er fortsatt lov å tenke før man skriver...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å stole blindt på et legeteam er ikke den beste løsningen når man kan ha muligheter til å unngå levertransplantasjon ved å benytte seg av en alternativ behandling.

 

At man også kan ha tro på at riktig kosthold og trening kan sørge for muligheter for at kroppen kan selv komme seg i kampen mot kreft, er ikke idiotisk da mulighetene for at kroppen skal vinne kampen mot kreften faktisk er der , dog svært lave.

 

Det er kun når man selv sitter med kreft at man forstår problemsituasjonen i sin helhet, og jeg har god forståelse for valgene som Steve Jobs har gjort , har selv nylig fått konstantert en svulst på hjernen på størrelsen av 4cm i areal og tok uten problemer valget med å få fjernet den via kirurgi (ble operert den 9des).

Det var selvsagt en mulighet for å dø under dette inngrepet , men man forstår ikke situasjonen før man må velge selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...