Gå til innhold

Prosjekt NecPC - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Bah... Det ene trådløse tastaturet får ikke kontakt med mottakeren.. Noen ideer? batteriene er nye, har prøvd med flere. Det andre trådløse tastaturet får jeg ikke testet med en gang, da det krever aaa batterier, noe jeg har mangel på.. Skal skaffe noen og teste. Liker helst å ha oppladbare batterier, men har visst bare aa batterer som er det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Noe sånt noe ja, men trenger ikke 4 porter. Trenger ikke mere enn to. :)

Skal ha den inni NecPC, så da tror jeg det kan bli litt upraktisk med en som går til 4. Og i tilleg så vil jeg helst ikke handle på ebay. Ser at under payment på den, så står det paypal, noe jeg ikke har. Fant absolutt ingen slike adaptere på Dealextreme.

 

Men takk for tipset, skal se om jeg får en venn av meg til og bestille, siden jeg ikke får bestilt den selv :(

Lenke til kommentar

Kan man handle på dx uten paypal? Uansett, den fra dx så fin ut siden man lett kan skru av pluggene og montere dem på sin egen plate. Den fra ebay er det forresten bare å sage i to, så har du samme effekt pluss to ekstra plugger til et annet prosjekt. :p

 

Om du virkelig vil spare plass, ser det heller ikke ut til å være vanskelig å lage sin egen kabel om du har noen dupont crimps og en løs usb plugg eller to.

 

Forøvrig kan jeg varmt anbefale ebay, da dx nesten alltid er dyrere og bruker mye lengre tid på å sende ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@AlecTBM: Sist gang jeg prøvde så fikk jeg beskjed om at man måtte være 18 år for og registrere en konto der. Orker ikke og trikse med datoen....

 

@XAndy: En slik en ja. :) Merkelig nok fant ikke jeg den når jeg lette på dx. :hmm:

 

@Nudel: Ja, man kan handle på dx uten paypal. Har gjort det selv flere ganger, med visa spendon kort. :)

Kan jo bare sage den i to ja, men om jeg gjør det forsvinner nok den andre delen en eller anen plass i rommet mitt. Sist gang jeg delte noe lignende som jeg skulle spare til et prosjekt, fant jeg den delen aldri igjen når jeg hadde prosjektet. :p

 

Nå har jeg litt plass og gå på, og jeg prøvde meg på og lage en kabel, men jeg er ikke noe flink til og lodde.. :p

Lenke til kommentar

Det vet jeg, men en venn av meg var i den knipen med at mor hans ikke tillate han og bestille fra nett pga det. Han ringte til nettbutikkene og fikk vite at så lenge han hadde foreldrenes tilatelse til og bestille på nett var det ingen problem.

 

Så for meg, så er nok ikke det noe problem. Vet ikke hvordan det er med utenlandske butikker da men. Og i tilleg tror jeg de fleste driter i det. :p

 

Men paypal orker jeg ikke og styre med. Har visakortet jeg, går det ikke ann og handle med visa dropper jeg det. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...