Gå til innhold

Mistet førerkort 02.01.11


Infums1

Anbefalte innlegg

Mindre hjul gir lavere investeringskostnader? På hvilken måte?

Man må selvsagt sammenligne samme typer dekk mot hverandre - et lavprofilhjul vil i de aller fleste tilfeller være dyrere enn et vanlig hjul.

 

Poenget er at et lavprofilhjul ikke alltid må være større. Det finnes lavprofildekk i mindre størrelser også. Et 205/40-17 hjul blir eksempelvis mindre enn et 225/45-16 hjul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble tatt i 93km/t i 60-sone i 2009. Mistet lappen i 5 mnd og 8000kr i bot.

Søkte 8 ganger. 3 uker før jeg egentlig skulle få det tilbake fikk jeg mehold på søknaden å fikk det med en gang.

Godtok ikke beslaget, så jeg måtte i rettsak. Der fikk jeg sagt mye vesentlig om saken som førte til at jeg fikk 5 mnd i stedet for 6 mnd

Endret av Fjernsyn
Lenke til kommentar

Ble tatt i 93km/t i 60-sone i 2009. Mistet lappen i 5 mnd og 8000kr i bot.

Søkte 8 ganger. 3 uker før jeg egentlig skulle få det tilbake fikk jeg mehold på søknaden å fikk det med en gang.

Godtok ikke beslaget, så jeg måtte i rettsak. Der fikk jeg sagt mye vesentlig om saken som førte til at jeg fikk 5 mnd i stedet for 6 mnd

 

Var det verdt det å bli registrert i strafferegisteret, for å få 1 -en- måned kortere opphold uten sertifikat?

 

edit: Man blir kanskje registrert i strafferegisteret uansett hvis man først blir fratatt sertifikatet?

Endret av EMiRo
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Til alle som sier at det "ikke hjelper å søke om ditten og datten". "Og dette skulle du tenkt på før du kjørte over fartsgrensen."

 

Skrev en søknad jeg, fikk redusert fra 6mnd til 3mnd og 8000,- i bot. Fair deal for meg.

 

Som noen har sagt, du har ingenting å tape på å sende inn en søknad.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til alle som sier at det "ikke hjelper å søke om ditten og datten". "Og dette skulle du tenkt på før du kjørte over fartsgrensen."

 

Skrev en søknad jeg, fikk redusert fra 6mnd til 3mnd og 8000,- i bot. Fair deal for meg.

 

Som noen har sagt, du har ingenting å tape på å sende inn en søknad.

 

søkte også om det samme, men fikk ikke en dritt. Først da jeg viste til konkrete saker og forskjellsbehandlig gikk de med på å gi meg kjøreseddelen tilbake noen mnd tidligere. Men da hadde jeg ikke lenger bruk for den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...