Gå til innhold

Testetråd for anonyme poster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anonym poster: cbe390621fa52c7b289b8f2a0c018e81

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, så jeg får ta alt fra begynnelsen. Det jeg lurer på med denne posten er hvordan jeg skal tolke ting, og blir jeg ”brukt”?

Det hele begynte en kveld hos en kamerat hos meg, hans yngre bror og venner var der. Ble selvfølgelig mye damesnakk, og han ene snakka om hu jenta her. Enkel å få til sengs.

Ja vet, helt feil intensjoner men slik var det nå. Så da tok jeg en vei jeg aldri har prøvd før, legge til på Facebook å ta det fra der.

Jeg blir godtatt og hun er med på å bli med ut, så lenge hun får ta med bestevenninna. ”Hmm, det var jo enkelt”

Jeg er slik som alltid klarer å holde samtaler gående, så det var null stress. Første møtet gikk bra. Ikke awkward i det hele tatt til ikke å ha sett hverandre før, kun noen felles venner.

Jeg tar kontakt 5 dager etterpå og lurer på om hun har planer for fredagen. Det var hun med på. Vi var hjemme hos meg og satt bare å snakket hele kvelden. Hun er jo kjempeinteressant, klarer ikke se på henne som et objekt. Jeg vil heller se hvordan dette utvikler seg videre.

På hjemveien sier jeg at hun kan få bli med meg på fest på lørdagen, noe hun er med på. Lørdagen så ender det med at jeg må hente familie på flyplass, så jeg glemmer jo det helt ut. Jeg fikk en melding sent på kvelden om det var gøy på festen. Hun har tydeligvis tenkt på det. Jeg beklager meg osv all that crap. Hater selv når folk ikke sier ifra.

Vi planlegger derfor å henge neste helg, men da er det hun som avlyser. Hun skal sitte barnevakt. Helt greit, tar hun igjen nå? ”Jeg er med senere hvis de ikke er så sene hjemme :D”, ja for jeg sitter jo å venter på deg.

Lå ute et bilde på instagram med hun og en eller annen liten baby så det virket jo riktig det da.

Så blir det neste lørdag. Hun sniker seg ut. Vi er ute til 5 om morgenen og har det virkelig gøy. Hun ville jo ikke hjem.

Etter dette er det hun som begynte å ta kontakt. Våknet opp til melding at hun hadde hatt det gøy osv. Videre fått random telefonsamtaler og smser.

Så kommer 16 mai. Hun og bestevenninna skal være med meg på fest. Ender med at bestevenninna ikke vil. ”Riktig…” men jeg får en sms rett etter jeg har snakket med henne om at hun vil være med meg senere hvis jeg er edru. Jeg drikker nesten aldri, og jeg hadde bilen med meg. Så når folk stakk på byen så stakk jeg å hentet henne. Ble god stemning som hadde endt med vårt første kyss om ikke jeg hadde vært så utrolig pysete. Selvtilliten min ramler ganske mye når ting begynner å gå litt mer seriøst. ”Hvorfor skal jeg kysse henne, hvorfor liker hun MEG?” Hun er både høyere enn meg og ”out of my league”… så da ble jeg veldig usikker på meg selv.

Hun ringte meg dagen etterpå og lurte på om jeg kunne kjøre henne. Hun skulle hente noe penger som en skyldte henne. Hater å være ”taxi”, føler alltid det er slikt folk blir brukt, så jeg sier som regel alltid nei. Men ikke denne gang… Jeg henter hun og bestevenninna er med. Vi sitter som ”spanere”.

 

Bestevenninna forteller meg at han hun møter har presset henne til ufrivillig sex en gang, og derfor måtte vi være på vakt der. Han ville ha henne hjem til seg, men hun er redd for voldekt. Jeg ble jo litt satt ut av informasjonen, og jeg har senere fått hørre dette av henne også. Jeg bryr meg, men jeg er hva søren? Er jeg VENN??

Samme dag som jeg hadde kjørt henne skulle jeg være med til bestevenninna. Det ble avlyst da hun har hjemmetid og det ble for sent. Hun spurte om vi skulle henge etterpå, men da var jeg så trøtt at jeg orket ikke og sa vi fikk ta det i morgen heller.

 

 

Hun hadde ringt meg kl 2 om kvelden (da sov jeg). Hun hadde ringt å spurt om jeg ville hente henne (hun bor 5 minutter fra venninna). Hun hadde sneket seg bort der heller etter hjemmetiden sin. Jeg er ikke noe taxi.

Så kommer vi til gårsdagen. Da fikk jeg en melding i 19 tiden hvor hun lurte på hva jeg ”skulle nå?”… til en kamerat, men vi kan henge senere? Ja, helt fint det. Her har plutselig ting begynt å bli litt annerledes, virker mye mer ”to the point” i det hun skriver, blitt mer seriøs av seg. Ikke like ”leken”.

Hun ringer meg i 22-tiden og rabbler om forskjellige ting, om hun og venninna ikke rakk bussen osv. Jeg snakker meg bort fra det, jeg er ikke taxi.

I 12 tiden skal jeg hjem, men da er hun enda hos venninna. Jeg kjører hjem.

I 1-tiden får jeg melding om vi ikke skulle ta oss en tur ikveld?

”Det kan vi godt, kommer du opp til parkeringsplassen der bilen står parkert hos kameraten min?”

Egentlig var jeg jo hjemme. Hun må gå noen minutter for å komme til denne plassen. Da fikk jeg bare svar at hun var egentlig litt sliten og bare gikk hjem. Hun ville ikke ha MEG nok til å gå 3 minutter?

Jeg vet ikke hva jeg ønsker å få ut av denne posten egentlig. Måtte bare få se ting foran meg. Anonym poster: cbe390621fa52c7b289b8f2a0c018e81

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...