Gå til innhold

BK: Twistpåsan


Kebbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra bilde, men du kunne gjort endel andre ting i bildet:

 

1. at lukkeren står på 1/200 er ikke "egentlig" nødvendig. Du kunne fint hatt den på 125 eller annet - blitzen styrer hvor fryst bildet blir da flash duration er langt over synk tid.Da kunne du også satt blender til f.eks f. 11, fått samme eksponering og da brukt en blender objektivet kunne fungert bedre på, dog minimalt. Nå vet jeg ikke hvordan D700 er, men mine D3 har jeg dårlige erfaringer med på Iso 100, forskjellen til iso 200 er så minimalt at du kunne like gjerne hatt den der.

2. Bakgrunnen mener jeg du burde eksponert vekk under shooten. Dette kunne du gjort med å trekke henne lengre fram/lyssatt annerledes.

3. Søt jente, regner med det er kjæresten din siden du ikke legger ut "resten av shooten". Jeg har ikke lyst å sette begrensninger for kreativiteten din, men føler at Twix blir litt off. Det er jo et fint portrett - hvor ideen helt sikkert kunne blitt brukt av portrettfotografene rundt i ulike byer, men det mangler en viss snert i bildet teknisk, eller en annen form for gjennomførelse ... Du kunne kanskje brukt noe annet? Roseblader? Snø kanskje?

 

Ville forsøkt en reshoot - for hvis du fikser noen småting så kan du virkelig ha noe her!

 

-J

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...