Gå til innhold

100 og et eller annet spill!


Anbefalte innlegg

Når jeg var liten pleide jeg å spille en slags spill demo med over 100 spill på. Demoen inneholdt mange gamle klassikere og andre godbiter som jeg savner fryktelig. Jeg tror det var PC World eller noe som hadde gitt den ut med et blad, men er ikke akkurat skrå sikker på det.

 

Cden var gul og det stod med stor skrift 100 og (et eller annet tall jeg ikke husker) spill.

Er det noen der ute som har denne cden, husker navnet på den, eller vet hvor jeg kan oppdrive en slags liste av noe slag over spillene som denne cden inneholdt? Sitter stuck på et hotellrom og savner fælt å ha noen gamle spill å spille. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan godt være det var det jeg husker og! Sitter du på det eller?

tror desverre cd-en reiste sammen med et lass på fyllinga for noen år tilbake... har nok ikke sett hverken den eller bladet på år, men kan kikke litt på world wide web for å se om jeg finner noe.

 

Edit: Kom vist med i HjemmePC, men klarer ikke å finne noe mer om det.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 5 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...