Gå til innhold

Førsteinntrykk: World of Warcraft: Cataclysm (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Død og fordervelse du ikke vil gå glipp av.

Jo, jeg må innrømme at jeg veldig gjerne vil gå glipp av det :p

 

Er så lei av å høre snakk om WoW uansett hvor man går :(

 

Det er bare et spill, er ikke noe bra engang :dontgetit:

Kunne ikke blitt stort mer enig! thumbup.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Spennende expansion.

Synd blizztard er blitt så inni-hampen grådige.
Skal ta seg betalt for allslags dill dall.

Jeg logget meg på og fant ut at serveren jeg var på er gjort om ifra PVP til PVE. W T Youfigureitout!

Tok kontakt om det og fikk beskjed at det "ikke var mulig å gjøre noe med", men at det fra tid til annen var free migrations....

Love the game... hate the company...

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble for overdrevent. Ikke engang morro med cloth DPS som har 100k HP

For overdrevet? Hvordan da? De har økt mengden HP av en enkel grunn; for å gjøre PVP litt mindre om burst og litt mer om strategi. Er jo bare et tall, som nevnt av noen andre.

 

Død og fordervelse du ikke vil gå glipp av.

Jo, jeg må innrømme at jeg veldig gjerne vil gå glipp av det :p

 

Er så lei av å høre snakk om WoW uansett hvor man går :(

 

Det er bare et spill, er ikke noe bra engang :dontgetit:

Kunne ikke blitt stort mer enig! thumbup.gif

Kan ikke skjønne hvorfor det er nødvendig å gnåle om dette. Ingen tvinger dere til å lese anmeldelsen av et spill dere åpenbart ikke bryr dere om. Gå til et annet forum om dere er her bare for å trolle.

Lenke til kommentar

Det er bare et spill, er ikke noe bra engang :dontgetit:

 

Kanskje på tide å se litt lengre enn sin egen nesetipp?

Med sin enorme aktive spillerbase så er det jo helt tydelig mange som er sterkt uenig i denne uttalelsen, smaken er som baken vettu..

Det at du liker Oda, betyr ikke at jeg liker henne.. Akkurat som at jeg liker Kristin ikke betyr at du gjør det.

Lenke til kommentar

Har du prøvd wow i det hele tatt?

Jepp :) To ganger, da alle kompisene mine absolutt ville ha meg med. "omgomg det er så evig fett nå etter den nye patchen ass, fy faen kan jo få epic whatever med en gang jo omg!".

 

Var ikke noe artigere den andre gangen heller :p

 

Nei, skal jeg spille mmorpg så er det bare ett spill som gjelder <3 :love:

 

Men men, smaken er som baken :) Folk kan spille hva de vil...

Lenke til kommentar

Hehe :p

Folk som er mer type "wow suger omgomg XDD" og som ikke har prøvd spillet har jeg ingenting til overs for.

Nå var jeg skeptisk til spillet når jeg prøvde første gang, men når jeg kom inn i det var jeg ganske slukt inn i det.

 

-

Og clothies med 100k hp, det er et tall og jeg synes det er litt gøy og løpe rundt med så mye. Og Blizzard sin tankegang er vel som nevnt tidligere; og hindre burst i PVP slik at folk legger litt mer strategi i det.

Lenke til kommentar

Det er ikke en anmeldelse, men et førsteinntrykk. :)Jeg har troen på at World of Warcraft er et glimrende, underholdende spill. Har gått igjennom Warcraft 3 opp til flere ganger, og selv om perspektivet er helt annerledes, så vedder jeg på at følelsen universet gir deg er noe av det samme. Tør likevel ikke å begynne, av samme grunn som jeg styrer unna Age of Conan, Oblivion osv. Er redd det vil bli for tidskrevende og forandre den jeg er over tid.

Lenke til kommentar

Spørsmålet jeg sitter med er... Har de sluttet med resirkuleringen sin?

Tenker da på monstre som har samme utseende kun med buffet stats (Blir kjedelig uansett spill, samme med piratene i Sins of a Solar Empire) hvor de kan bli uendelig sterke med kun boost i statsen men samme utseende.

 

Og questene da, husker og grøsser fortsatt alle disse nøyaktig like questene, slakt x av y, slakt x til du finner y av drop z osv.

Noe som naturligvis blir gjesp i lengden og gjorde at jeg avsluttet WoW karrieren.

Og at jeg vil velge å si at WoW er ett veldig miljøvennlig spill.

Lenke til kommentar

Som alltid når jeg leser om noe WoW relatert frister det å begynne igjen. Jeg har spilt det så ufattelig lenge at det nærmest er med i barndomsminnene mine. Jeg begynte når jeg var 12, nå er jeg 18. Ganske utrolig hvor lenge de har holdt på når man tenker seg om. Men, for meg har det ikke forandret seg nok. Classene er fortsatt relativt like og det er begrenset hvor mye et "par" nye spells og tweaks kan endre på nyhets følelsen, til slutt kom jeg til et punkt hvor jeg bare hadde fått nok. Det ble for mye av det samme.

 

Det som alltid har trukket meg tilbake tidligere er selv verdenen. Lese loren, sitte på wowwiki, mmoowned, mmochampion, wowradio osv. er alltid noe å dille med, selv når du ikke spiller spillet. Problemet er at, som jeg sa tidligere, er blitt lei selve gameplayet. Jeg er fortsatt utrolig fascinert over hele konseptet og communitiet. Men du må like spillet for å spille det, i siste slutt perioden min syntes jeg det var mer gøy å sitte på forumet en å game det.

 

Det er litt utrolig at du sitter igjen med minner fra et spill liksom og savner tilbake til den tiden. Blir nærmest litt sånn matrox opplegg som neo sier: "I have all these memories...but they're not real" (elns).

 

Fortsatt ett fantastisk spill og kanskje jeg begynner en gang igjen i fremtiden.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Spørsmålet jeg sitter med er... Har de sluttet med resirkuleringen sin?

Tenker da på monstre som har samme utseende kun med buffet stats (Blir kjedelig uansett spill, samme med piratene i Sins of a Solar Empire) hvor de kan bli uendelig sterke med kun boost i statsen men samme utseende.

 

Og questene da, husker og grøsser fortsatt alle disse nøyaktig like questene, slakt x av y, slakt x til du finner y av drop z osv.

Noe som naturligvis blir gjesp i lengden og gjorde at jeg avsluttet WoW karrieren.

Og at jeg vil velge å si at WoW er ett veldig miljøvennlig spill.

Quests er definitivt mye kjekkere. Har ikke prøvd low lvl quests enda, men selv om det er gå X og lever på Y så føles det bedre. Bosser og sånn er mye kjekkere i 5mans ihvertfall, og raidingen har fått mye skryt av de som driver med det.

Lenke til kommentar

Død og fordervelse du ikke vil gå glipp av.

Jo, jeg må innrømme at jeg veldig gjerne vil gå glipp av det :p

 

Er så lei av å høre snakk om WoW uansett hvor man går :(

 

Det er bare et spill, er ikke noe bra engang :dontgetit:

Kunne ikke blitt stort mer enig! thumbup.gif

 

Det er så fantastisk med folk som sier de er lei av å høre snakk om spillet, derfor må de klikke seg inn på en omtale, lese gjennom andres meninger, og fortelle dem hvor dårlig spillet egentlig er.

Liker dere ikke WoW, greit... men det er ingen her som trenger å høre det.

 

Dere er vel av den typen som ringer på til naboen for å fortelle ham hvor stygg den nye bilen hans er :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...