Gå til innhold

Guide: Jeg har akkurat bestilt et Apple-produkt, kan jeg få det levert i går?


Anbefalte innlegg

Kan jeg få varene idet jeg bestiller, helst litt før? Nei.

 

Men jeg er utålmodig! Kjøp i fysisk butikk. Det finnes mange gode alternativer – prisene er stort sett de samme (men dobbeltsjekk på forhånd med den aktuelle butikken), mange har både god service og et trivelig smil.

 

Hvor sendes varene fra? Det meste av Apples produkter blir sendt fra Nederland, noe blir sendt fra Kina. Regn med noe lengre tid enn når onkel sender postkort fra nabobygda. Husk at spesialbestilte produkter typisk vil ha lengre leveringstid enn standardmodellene.

 

Hvilken transportør bruker Apple? Flere forskjellige, det avhenger blant annet av hvor du bor. TNT, UPS, Posten etc.

 

Når på dagen kommer leketøyet? Varierer med transportør, føre, trafikk, tilfeldigheter, om barna til sjåføren gnålte til frokost . Ofte på dagtid. Sjekk med transportfirmaets nettsider.

 

Går levering fortere om jeg stiller flere spørsmål på forumet? Nei. Les en bok, se en film, fortell kjæresten din at hun er et fantastisk menneske, ta en tur på fjellet, skriv et dikt, drikk en kopp te. Ting kommer når de kommer, i mellomtiden kan du føle deg trygg på at Apples varer stort sett er verdt å vente på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg få varene idet jeg bestiller, helst litt før? Nei.

 

Men jeg er utålmodig! Kjøp i fysisk butikk. Det finnes mange gode alternativer – prisene er stort sett de samme (men dobbeltsjekk på forhånd med den aktuelle butikken), mange har både god service og et trivelig smil.

 

Når det kommer til Apple sine produkter, så er pris i butikk svært sjeldent forskjellig fra på nett. Ikke at jeg noengang har kjøpt i butikk, men kanskje neste gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...