Gå til innhold

Det nye SSX-spillet er godt på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg veldig:) Men håper på det blir litt mer "realistisk" en de andre i serien.

For de andre var liksom veldig "arkade" aktig, noe jeg ikke liker.

SSX er en del av EA Sports Big, og de har alltid hatt et mer arkade-preg over seg. Om EA Sports hadde laget et snowboardspill hadde nok det blitt mer realistisk, men tviler på at de kommer til å forandre på SSX her.

 

Hadde vært kult om de hadde laget et spill som var mer realistisk hos EA Sports også (med ekte løp, big jumps, half pipe, virkelige fjell man kan velge hvor man vil bli sluppet av fra helikopter, osv.), men per dags dato så kan kanskje Amped 3 være et greit alternativ om du har Xbox 360.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

"Gleder meg veldig:) Men håper på det blir litt mer "realistisk" en de andre i serien.

For de andre var liksom veldig "arkade" aktig, noe jeg ikke liker".

 

Forstår ikke helt, det er da helt tydlig både av spille stil og design at serien er Rask Arakade morro, dette har også solgt bra. Tror det siste vi skal forvente er mer realisme

Lenke til kommentar

Utifra trailer så ser det ut til å bli en mer seriøs setting på en del områder, og mer ekstrem ekstrem-sport. Realistisk bli vel kanskje allikevel å overdrive. Litt overraskende, men er litt vanskelig å bedømme hvordan det vil bli seende ut utifra en slik trailer uten gameplay:

 

http://www.gametrailers.com/game/ssx-deadly-descents/14248

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...