Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få støree pupper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har så alt for små pupper! Og lurte på om det er noe man kan gjøre uten opprasjoner og sprøyter ogsånn....

 

Definér for små

 

Og hvorfor syns du de er for små?

Tenker du at en gutt/gutter blir mindre tiltrukket av deg siden du har "små pupper"?

 

Og hvor høy er du?

Lenke til kommentar

 Så en dokumentar på tv for et parr år siden hvor man økte størrelsen på brystene med hjelp av hypnose.. . Man måtte tenke på en måte som gjorde at hjernen satt i gang hormon produksjon, og flere opplevde at brystene begynte og vokse...

 

http://www.side2.no/...icle2730808.ece

http://vip-dyn.tv2.d...er.html?forside

http://www.google.no...=utf-8&oe=utf-8

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar

Jeg har så alt for små pupper! Og lurte på om det er noe man kan gjøre uten opprasjoner og sprøyter ogsånn....

 

Definér for små

 

Og hvorfor syns du de er for små?

Tenker du at en gutt/gutter blir mindre tiltrukket av deg siden du har "små pupper"?

 

Og hvor høy er du?

 

 

Jeg bruker str.A og er høy og tynn ...... (ikke suuuepr tynn)

Jeg vil heller ikke legge så mye på meg for det havner bare på lårne ://

 

Jeg føler meg mindre tiltrukket fordi jeg har så små pupper at det får kroppen min til å virke større...

Lenke til kommentar

Pupper er i hovedsak fettvev og melkekjertler. For å få dem til å vokse permanent må man øke fettmengden. Desverre er det ingen god måte å gjøre det på som virker lokalt. Hvis man er villig til å legge på seg på resten av kroppen så kan man spise mer. Graviditet virker, men det går over, og har som bieefekt at brystene blir slappere etterpå.

 

Ellers er det ingen pupper som er så små at ikke det er noen der ute som synes de er akkurat passe. Derimot er det nok av eksempler på mislykkede silikon-operasjoner...

 

Geir :)

Så en jente vil ikke kunne få større pupper av f.eks. p-piller uten å legge på seg andre steder på kroppen?

Lenke til kommentar

Jo. P-pillene narrer kroppen. De inneholder en viss mengde østrogen og andre hormoner, og disse påvirker kroppen. Men mesteparten av dette er veskeansamlinger (ødem), og ikke varig vekst av vevet. På den annen side kan slike veskeansamlinger også skje andre steder i kroppen (gravide blir ofte hovne i beina), og fører ofte med seg fysisk ubehag.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Puppene mine var liten A da jeg var i puberteten men nå som jeg er 20 er de C/D, kanskje dine også vokser litt med alderen.

 

Jeg fikk mye større pupper av p-piller en periode, ihvertfall i de første månedene. Tror ikke mye av det var væskeoppsamling men kanskje litt.

 

Var mer vevet som vokste, litt som i puberteten når man får harde klumper og spregning der.

 

Jeg brukte microgynon, og neste gang jeg måtte bruke p-piller brukte jeg yasmin. Synes microgynon gjorde mest, men liker yasmin best ellers.

 

På den annen side, en venninne bruker også microgynon og hun merket ingenting.

 

...spis mer? :thumbup: :thumbup:

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Ser ut som dkny kom meg i forkjøpet, men hvor gammel er du?

 

Det er ganske vanlig å ha små pupper i puberteten, og ung voksen alder. Fjortenårige jenter kan ikke forvente at de skal bli fullt utviklet over natten. Samtidig så finnes det faktisk de jentene som blir fullt utviklet rundt den alderen, selv om jeg nok vil si at de er unntaket, og ikke regelen.

 

Igjen så finnes det ingen garanti for at de blir større, men om du ikke er så gammel, så tror jeg nok jeg ville ventet og sett litt. Vikig å få i seg rett næring slik at kroppen kan vokse ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...