TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Banner TheDarkSycamore - SCM for vi kan fortelle deg mer på PM, fordi det er ikke alt man bør skrive i trådene.👨🦰👩🦰 CC, banner dere for det er sant. Jeg sendte en PM til ham på Playstation om hvorfor. 😏🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner TheDarkSycamore - SCM for vi håper virkelig at han ombestemmer seg. For Lekeplassen blir ikke det samme uten han. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden CC, banner dere for jeg han vil sikkert komme tilbake, forhåpentligvis med ny jeg og utstråling. ☺️🤗 1
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner TDS for nå ble jeg trist ved tanken på alt som har vært skrevet/antydet om min venns mulige forsvinning. Ei trist sviske er jeg nå. 1
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner Pott for her er en trøsteklem til de som trenger det 🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner N-4K0 for vi vurderer å ta en pause fra denne og flere tråder her, fordi vi har fått kjeft på PM om at vi spammer tråder her inne. 1
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner Cia for Lekeplassen er til for off-topic posting og siden trådene her ikke dukker opp i de aktive trådene på forsida, ser jeg ikke problemet, men vi kan jo holde oss til noen få tråder med "spamming", som Bannetråden og Skriv den første setningen... 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner N-4K0 for vi er enige, vi vurderer å holde oss til kun Sangtråden og trådene til Maskinfører og Sviskepott fremover en stund nå.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Banner N-4K0 for vi vurderer å ta en pause fra denne og flere tråder her, fordi vi har fått kjeft på PM om at vi spammer tråder her inne. CC, banner dere for jeg har aldri kjeftet på dere. 🤔 1
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Sycen for jeg har heller ikke gjort det, om noe så har jeg heller fått litt pepper selv for det samme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner N-4K0 for det er ikke deg eller TheDarkSycamore-SCM som kjeftet på oss. Det er en annen bruker vi mener.
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner Cia for det vet jeg jo, jeg har ikke SÅ dårlig hukommelse Det skulle kanskje vært spesifisert i forumreglene, om enn bare med en notis på selve Lekeplassen, at forumlekene her ikke omfattes av regler for spamming, utover det som står i førstepost i hver enkelt tråd. 1
SprengeMobil Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Banner N-4K0 for å skrive mye om Lekeplassen. Jeg har aldri fått kjeft av å poste for mye på Lekeplassen, det har jeg aldri fått siden jeg begynte i 2018. Jeg har aldri kjeftet på dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), og jeg har aldri klaget på for mye posting fra dere. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Banner SprengeMobil, for vi vet. Vi mener ikke deg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå