Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Cannabis


Gjest Kristina

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina

HEI! jeg ble tatt i går Å skal på urinprøve i morgen.

skal tisse i et glass, hvor man så legger litt urin på en slags lapp, hvis det kommer en farge er jeg clean, hvis det kommer en annen er jeg ikke.

er veldig viktig for meg og tisse negativt, noen venner av meg har tidligere tisset negativt etter 2-4 dager, ved bruk av dispril. som tydligvis renser urinen.

er det noen som vet om dispril faktisk hjelper, hva skal jeg gjøre for å bli negativ?

drikke zalo? noen som vet noe som hjelper? jeg har desverre driti meg ut, å TRENGER HJELP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingenting du kan gjøre med det beklager, du kunne ha greid det på 2 uker ved hjelp av trening og c vitaminer, så enten ta me urin fra en annen som ikke har noe thc i urinen eller tilstå eventuelt for dine foreldre før du tar testen. Lykke til.

 

Sikker på at ingenting kan gjøres? Da jeg gikk på folkehøgskole for noen år tilbake var det en del som røyket hasj der. Det var en del som ble sendt hjem i løpet av året, men mener å huske at det var noen som klarte å pisse blankt.

 

En kamerat av meg (som egentlig sier mye bullshit) sa at de drakk masse sitronsyre før testen, men det var sikkert bare tull. Ikke vet jeg.

 

Trådstarter; prøv å google litt, i tillegg kan du registrere deg på freakforum.no (er sikkert en del med peiling der)

Lenke til kommentar

Skotty har rett, går ikke ann på et få tall dager.Røykt i flere år nå og kan si det at uansett så mange appelsiner eller juice eller hva du har tenkt å trykke i deg så hjelper d svææært lite noen få dager i forveien. Lykke til. Å hvertfall om du har røykt hverdag, då er det ingen mulighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

dette gjelder hasjrøyking flere ganger i uken, forresten. trenger svar fort :(

 

Fant dette på en legeside:

 

THV er det aktive stoffet i hasj, cannabis og marihuana.

THC er det narkotika som kan spores lengst i menneskekroppen;

2 dager til 3 mnd. Grunnen til dette er at man ved jevnlig røyking bygger opp et depot i kroppen som lagrer seg i fettvevet. For at depoet skal fylles betinger det jevnlig røyking av Cannabis, Hasj, Mariuhana. Ved daglig røyking av Cannabis, Hasj eller Marihuana kan dette spores i urinen i opptil 3 mnd. Ved en enkelt gangs eller ved sporadisk røyking kan stoffet spores 2-4 dager i urinen.

 

Når det kommer til selve testingen, så vil du ikke få mulighet til å bytte urin. Da man blir med deg inn på avlukket/toalettet. Og er du virkelig "heldig" blir testen utført av politifolk, eller på Politihuset/Lensmannskontoret. :) Legg korta på bordet og legg deg paddeflat, og innrøm forholdet! Det kan kanskje hjelpe deg lengden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...