Gå til innhold

Din kjipeste bursdag?


Mchansern

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte jeg skulle starte en tråd over hvor folket kan snakke om sin kjipeste bursdagsfeiring. Hva den enn måtte være som gjorde den kjip. FIkk du ikke gavene du ønsket deg? Ingen kom i bursdagen? Etc etc.

 

Jeg kan starte med min erfaring. Dette er den eneste bursdagen som har vært kjip for meg, men den var ekstremt trist. Dette var for en stund siden når jeg fylte 18 år. I steden for fyll, fest og moro ble dagen brukt på å gravlegge min morfar som døde tett opptil bursdagen.

 

Nå er det din tur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På 19-årsdagen min for noen mnd siden satt jeg i stua å så film med noen venner og snakket. Skulle jo egentlig på byn, men måtte jobbe 14 timer overtid på søndagen. 19-årsdagen var lørdagen.

 

Men dette kan vel egentlig ikke måle seg med din(Mchansern sin). Tror den blir vanskelig å "toppe"...

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Faren min tok selvmord, tapte 50 000 i tipping og brakk armen på byen. Beat that.

 

Wait a sec. Hvordan kan han tape penger og brekke armen etter han hadde begått selvmord? Og hvordan taper man 50000 i tipping på en dag?

 

Faren tok selvmord. Denne brukeren taptet 50 000 på fotball eller hest, før han så var så deprimert at han f.eks via slåssing eller selvskade klarte å brekke armen.

Skyt meg om jeg tar feil, men med posten mener han vel at faren døde, og at brukeren gjorde de to siste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tråden er litt gammel, men det driter jeg i. Er on-topic og vil dele.

 

Kjipeste bursdagen hadde jeg nå nettopp (15. desember). Dagen startet med at mobilen sviktet og fikk meg til å forsove til over 9. Kom ikke på jobb før 10 og jobbet kun i 4 timer før jeg ble energiløs, svimmel og hodepine, så jeg måtte dra hjem. Hadde avtalt middag med søstera mi så den avlyste jeg via mail, som hun selvfølgelig ikke fikk pga svikt i systemet. Da ble det en kjedelig og ensom kveld på sofaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...