Gå til innhold

Sharia.no - en trist og forkastelig side?


Anbefalte innlegg

Alt som er dårlig skyldes på islam, mens alt som er bra, kommer altså ikke fra islam ?

 

Vet du hvor latterlig det høres ut ?

Har du noengang hørt en såkalt "sann" muslim snakke om islam? I så fall høres det nok like latterlig ut når den muslimen snakker om frihet, fred og fordragelighet i samme åndedrag som islam... Prøv å se selv...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

 

Stemmeretten kom FØR revolusjonen kom.

Kvinnene som SIKRET AT ANDRE KVINNER KUNNE FÅ EN UTDANNELSE ble utdannet FØR revolusjonen kom.

 

Det vi VET er at kvinnene mistet rettigheter de hadde før de hadde de islamske lovene, og at de ikke fikk NOEN nye rettigheter.

 

Du kan jo gjerne påpeke HVILKE rettigheter de FIKK under det nyetablerte islamske styret, som de ikke hadde fra før. Bruk gjerne linken til wikipedia i min tidligere post.

 

Oppsummert sier du bare at de ble sterkere etter brannen som spiste av livet deres.

Men du kan ikke gi brannen noen ære for at kvinnene på enkelte punkter blir sterkere, tvert i mot må du forstå at de utdanner seg for å TROSSE styret og for å forsøke å kapre sine tapte rettigheter tilbake.

 

Jeg er religionsnøytral.

Islam er simpethen bare veldig fjernt borte fra det vestlige verdisynet, og svært langt unna mitt liberale humanistiske sekulære verdisyn.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Muhammed måtte stå over bønn flere ganger fordi han var opptatt med å drepe vantro. Dette er dokumentert i Islams kilder, og det gir muslimer rom for å utsette bønnen. Dette har et egent navn som jeg ikke kommer på i farten, men det er alltså tillatt siden profeten gjorde det.

 

Derfor - Muslimer kan ha religiøst "politi" som inspiserer massene mens de andre ber, for så å ta igjen bønnen.

 

videre - Alle bønnerom i Norske offentlige bygg er fullstendig unødvendige, da Islam som religion tillater at muslimene venter med bønnen til det passer. Dette er det ikke så mange som vet, men alle muslimer vet det. Dette er en klar indikator på at muslimene følger det gamle Islamske ordtaket "Noen ganger må man leve som en sau, for å kunne leve som en løve senere..."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY
1. Alle borgere må be fem ganger hver dag. Hvis det er tid for bønn, og du blir tatt mens du gjør noe annet, vil du bli pisket.

 

Hvordan kan de bli tatt når alle ber?

 

Edit: Dobbel post :)

 

hehe, godt poeng! =)

Lenke til kommentar

Det virker som at mange på forumet er enige i at www.sharia.no bare er fullt av propaganda og tull, med den hensikt å skremme Nordmenn og skape mer fremmedfrykt. Men ingen som hevder dette er i stand til å vise til noe på denne websiden som IKKE stemmer iht Islamsk doktrine, teologi og lov.

 

Jeg håper inderlig leserne biter seg merke i dette.

Lenke til kommentar

Men ingen som hevder dette er i stand til å vise til noe på denne websiden som IKKE stemmer iht Islamsk doktrine, teologi og lov.

 

Jeg håper inderlig leserne biter seg merke i dette.

Du ser bitemerkene mine hvis du scroller helt nederst på siden... ;)

 

Jada, det er lange siden jeg hadde noen forhåpninger om at "fredens" religion var islam og der tror jeg VEEEEELDIG mange stiller seg skeptiske i dag.... Er nok flere enn oss som har "bitt seg merke" i hvordan islam farer frem i verden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spør islamske lærder, da får du svaret. Dere anser jo muslimske land som Iran som barbarisk, ikke sant ?

 

Vel, I iran så kan både kvinnen, gå ut aleine og gå på skole ?

Iranske kvinner kan også kjøre selvstendig, og trenger heller ikke noe slektninger til å være med dem...

 

 

Så hvem driter seg ut nå ?

Kan kvinner bli pisket av myndighetene i Iran? Kan kvinner bli steinet av myndighetene i Iran? Kan de ble kastet utfor stupbratte fjellskrenter i Iran? Kan kvinner i fredelige demonstrasjoner bli skutt og drept av politi i Iran?

 

Barbarisk?

Lenke til kommentar

Det virker som at mange på forumet er enige i at www.sharia.no bare er fullt av propaganda og tull, med den hensikt å skremme Nordmenn og skape mer fremmedfrykt. Men ingen som hevder dette er i stand til å vise til noe på denne websiden som IKKE stemmer iht Islamsk doktrine, teologi og lov.

 

Jeg håper inderlig leserne biter seg merke i dette.

 

Alle de lovene der kunne likesågodt ha blitt hentet fra Bibelen, og hvis jeg ikke tar feil, så er det sikkert en skinnhellig kristen jævel som har laget siden for å drive religiøs krigføring.

 

 

Når det er sagt, så er vi ikke så langt foran de muslimske landene. Det er ikke så langt tilbake i tid at kvinner ble brent på bålet, ikke hadde stemmerett, og ble halshogget for utroskap.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Alle de lovene der kunne likesågodt ha blitt hentet fra Bibelen

Tåkeprat.

 

og hvis jeg ikke tar feil, så er det sikkert en skinnhellig kristen jævel som har laget siden for å drive religiøs krigføring.

1: Du vet ikke, og du trenger ikke late som at du gjør det.

2: Hvem som har laget siden er uansett irrelevant, da det er innholdet som betyr noe.

Så langt er det ingen som har vært i stand til å vise at innholdet ikke stemmer med Islamsk doktrine, teologi og lov.

 

Når det er sagt, så er vi ikke så langt foran de muslimske landene.

 

Sett av 30 min på denne siden og tenk før du uttaler deg igjen: www.truthtube.tv

 

Det er ikke så langt tilbake i tid at kvinner ble brent på bålet, ikke hadde stemmerett, og ble halshogget for utroskap.

 

Dette er helt riktig.

1: Stemmer det ikke at dette var handliger som ble utført av kirken, uten å kunne rettferdiggjøre det ved å henvise til Jesus lære?

2: Stemmer det ikke at vi reformerte vår egen kirke uten hjelp utenfra, ved at vi satte pekefingeren på de problematiske tingene med kirken og sa - slik skal vi faen ikke ha det?!

3: Stemmer det ikke at vi aldri ville reformert kirken hvis det ikke var for at vi våget å konfrontere disse elementene?

4: Stemmer det ikke at Islam aldri har vært igjennom en slik reformasjon, og at koranen uttaler at enhver som prøver å endre budskapet begår en dødssynd?

5: Stemmer det ikke at de muslimene som utfører terror i Islams navn - følger profeten Muhammeds eksempel, og således ikke har kapret Islam, men heller praktiserer Islam slik det var ment fra begynnelsen?

6: Er det noen tegn på at Islam er i ferd med å bli reformert?

7: Er det ikke sant at kirken utførte barbariske handlinger i strid med Jesus lære, og at muslimer utfører vold mot ikke-muslimer i henhold til Muhammeds lære?

 

Du vil ha godt av å se denne filmen:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=iv&annotation_id=annotation_421178&v=Ib9rofXQl6w

Lenke til kommentar

Nei, det er faktisk ikke tåkeprat. Det finnes en del henvisninger i det gamle testamentet som ikke ville passet inn med de etiske linjene vi har i dag.

 

1: Du vet ikke, og du trenger ikke late som at du gjør det.

Ditto..

 

Men, det finnes ekstreme kristne, og det finnes ekstreme muslimer. Jeg vet ikke hva som er verre. Jeg har ikke sansen for noen religiøse personer, da jeg personlig mener at det er dette som holder mennesket tilbake som rase. Jeg sluttet å tro på dette på omtrent det samme tidspunktet jeg sluttet å tro på nissen.

 

7: Er det ikke sant at kirken utførte barbariske handlinger i strid med Jesus lære, og at muslimer utfører vold mot ikke-muslimer i henhold til Muhammeds lære?

Dette er sånn kristent propaganda jeg ikke liker. Enten er du stokk dum, og kan ikke utdype deg på norsk, eller så prøver du å si at alle muslimer utfører vold mot ikke-muslimer. Hvilket er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Spør islamske lærder, da får du svaret. Dere anser jo muslimske land som Iran som barbarisk, ikke sant ?

 

Vel, I iran så kan både kvinnen, gå ut aleine og gå på skole ?

Iranske kvinner kan også kjøre selvstendig, og trenger heller ikke noe slektninger til å være med dem...

 

 

Så hvem driter seg ut nå ?

Kan kvinner bli pisket av myndighetene i Iran? Kan kvinner bli steinet av myndighetene i Iran? Kan de ble kastet utfor stupbratte fjellskrenter i Iran? Kan kvinner i fredelige demonstrasjoner bli skutt og drept av politi i Iran?

 

Barbarisk?

 

Både menn og kvinner kan bli pisktet under islamsk regler. Det står i Koranen. Så hvis du tror at den iranske regjeringen har en agenda mot kvinner, så tar du sannelig feil. Både kvinner og menn kan fredelig demonstrere, men det finnes grenser. Når de banker opp flere politimenn og lage herværk og bruker vold mot politmenn, hva skal myndighetene gjøre ?

 

Det har også skjedd i England og Frankrike.

 

Steininet har ikke blitt praktisert i over 10 år. Mohammed Sakineh saken har blitt brukt som proganda mot den iranske regjeringen. Både Ahmadinejad og høyerettsdommer har sagt at de ALDRI hadde vurdert at hu skal bli steinet. Det er noen vestlige medier bare fant på. At du denne kvinnen kan blir hengt, er en helt annnen sak.

 

 

Iran diskrimenerer ser ikke hvem som har brutt loven, men om de faktisk har gjort det. Det vil si at både kvinner og menn kan bli pisket og få dødsstraff. Både muslimer og ikke muslimer kan få straff.

Lenke til kommentar
Alle de lovene der kunne likesågodt ha blitt hentet fra Bibelen

Er ikke det samme som

Det finnes en del henvisninger i det gamle testamentet som ikke ville passet inn med de etiske linjene vi har i dag.

fordi det er stor forskjell på "alle" og "en del".

Dessuten sier du at lovene kunne vært hentet fra bibelen, men det stemmer ikke, da Jesus har opphevet det meste, om ikke alt av det barbariske man finner i blandt annet moseloven.

Har du hørt "den som er uten synd kan kaste den første steinen" før?

 

Du skjønnmaler Islam ved å svartmale kristendommen, men igjen, du tar ikke høyde for at prestene som torturerte kjettere under inkvisisjonen, og folk som brannt hekser på staken i Guds navn - ikke gjorde så i henhold til Jesus lære. De missbrukte alltså religionen sin for å utføre noe de selv ønsket å gjøre.

 

Motstykket til dette er Islam, der profeten selv viste at tortur var helt akseptabelt, så lenge man hadde skikkelig lyst på fiendens skatter.

The oldest extant biography of Muhammad is called the "Sirat Rasulallah" — "Life of the Prophet of Allah". This book was written by Ibn Ishaq, a devout Muslim scholar, and later revised by Ibn Hisham. It was written before any of the major works of Hadith. It is considered the most authentic biography of Muhammad. It was translated into English by A. Guillaume as "The Life of Muhammad".

 

page 515 reads:

 

"Kinana al-Rabi, who had the custody of the treasure of Banu Nadir, was brought to the apostle who asked him about it. He denied that he knew where it was. A Jew came (Tabari says "was brought"), to the apostle and said that he had seen Kinana going round a certain ruin every morning early. When the apostle said to Kinana, "Do you know that if we find you have it I shall kill you?" He said "Yes". The apostle gave orders that the ruin was to be excavated and some of the treasure was found. When he asked him about the rest he refused to produce it, so the apostle (Muhammed) gave orders to al-Zubayr Al-Awwam, "Torture him until you extract what he has." So he kindled a fire with flint and steel on his chest until he was nearly dead. Then the apostle delivered him to Muhammad b. Maslama and he struck off his head, in revenge for his brother Mahmud."

 

Muslimer kan derfor utføre tortur, og sammtidig hevde at dette er rettferdigjort i deres profet og perfekte eksempel til all tid gjorde det samme.

Les om sunnah her: http://en.wikipedia.org/wiki/Sunnah

 

7: Er det ikke sant at kirken utførte barbariske handlinger i strid med Jesus lære, og at muslimer utfører vold mot ikke-muslimer i henhold til Muhammeds lære?

Dette er sånn kristent propaganda jeg ikke liker. Enten er du stokk dum, og kan ikke utdype deg på norsk, eller så prøver du å si at alle muslimer utfører vold mot ikke-muslimer. Hvilket er det?

 

Jeg er ateist selv, så du kan spare deg den arrogante tonen.

Mitt syn på religion er strengt vitenskapelig. Hvordan religion påvirker mennesker og hvilke religioner som fordrer hva er interessant. Du tror at alle religioner er like, og at alt er basert på usynlige vesner og overtro. Der kjernen i religionen er kjærlighet, men at det hele er basert på en løgn, og at mennesker bruker andres overtro til å utnytte dem og få makt. Er ikke det riktig? Det er iallefall svært vanlig for Nordmenn. Sannheten er en helt annen, noe som forklares på en kort og god måte i denne filmen:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=iv&annotation_id=annotation_421178&v=Ib9rofXQl6w

 

Kan du svare meg på de 5 spørsmålene du ignorerte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...