Gå til innhold

Skal i millitæret....må ha en bærbar


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal i millitæret og trenger noe å gjøre på der nede. Så derfor trenger jeg en bærbar maskin.

 

Jeg er ikke noe spesielt inne i "bærbar"miljøet så jeg trenger noe råd.

 

Jeg har max 11500,50kr å bruke på ny bærbar.

 

Noen som vet et bra kjøp???? :o

eller en side som selger billige bæbare maskiner??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer ikke til å få mye tid å bruke den egentlig. For det første blir dere tvunget til å være 4 mann på rommet, og da blir du kjapt en ensom ulv og får en veldig lei tjeneste hvis du skal sitte og spille data mens de andre benytter seg av fritidstilbudet i leiren. Er forresten tvilsomt at du får lov å ha den med engang, må jo levere inn alt personlig utstyr når du møter opp, bortsett fra cd-spiller og sånt. Kan ikke drasse rundt på en bærbar PC til 20000 ute på øvelse i felten heller.

Prøv å få noe ut av perioden istedet for å være datageek, det hjelper mer :)

Lenke til kommentar
Du kommer ikke til å få mye tid å bruke den egentlig. For det første blir dere tvunget til å være 4 mann på rommet, og da blir du kjapt en ensom ulv og får en veldig lei tjeneste hvis du skal sitte og spille data mens de andre benytter seg av fritidstilbudet i leiren. Er forresten tvilsomt at du får lov å ha den med engang, må jo levere inn alt personlig utstyr når du møter opp, bortsett fra cd-spiller og sånt. Kan ikke drasse rundt på en bærbar PC til 20000 ute på øvelse i felten heller.

Prøv å få noe ut av perioden istedet for å være datageek, det hjelper mer :)

 

 

kanke si meg helt enig der alså.. han sier jo ikke at han skal sitte inne HELE tia å spille data men ikke prøv å påstå at det ikke er mye tid å slå i hjel i armyen jeg ville foresten prøvd å kravla til meg en maskin med m1,3ghz cpu og et raedon9000 grafikk kort du må nok LITT opp i pris men det begynner å nærne seg... hvis ikke så kan du jo se litt på Dell.no

Lenke til kommentar

jeg kjøpte den bærbare jeg har i forbindelse med at jeg var i militæret, noe som til tider kan være forferdelig kjedelig. der jeg var hadde jeg ingen problemer med at jeg satt å spilte eller så film. kompisene ble vanlivis med de og å da ble putlseig flere enn meg underholdt. anbefales veldig med bærbar i militæret ja,det om at du må levere inn alt personlig utstyr er tullprat! om du skal inn på marinejeger eller lignede så kanskje det stemmer,men i vanlig førstegangstjeneste har jeg aldri hørt om det, jeg vet om mange som har bærbar i militæret og de er godt fornøyd med det!den i signaturen min får du for ca. 11000 hos pcmax.no. utenom at den støyer litt og ikke har så super batterilevetid så er den helt super for meg.

Lenke til kommentar
Du kommer ikke til å få mye tid å bruke den egentlig. For det første blir dere tvunget til å være 4 mann på rommet, og da blir du kjapt en ensom ulv og får en veldig lei tjeneste hvis du skal sitte og spille data mens de andre benytter seg av fritidstilbudet i leiren. Er forresten tvilsomt at du får lov å ha den med engang, må jo levere inn alt personlig utstyr når du møter opp, bortsett fra cd-spiller og sånt. Kan ikke drasse rundt på en bærbar PC til 20000 ute på øvelse i felten heller.

Prøv å få noe ut av perioden istedet for å være datageek, det hjelper mer :)

 

?????? HAr du vært i militæret eller? Det har jeg..

Greit nok, de første par mnd i førstegangstjenesten renger du nok ingen bærbar pc, da er det nok annet en blir oppholdt med. Men må inn i diverse militære rutiner osv..

 

Men etterhvert, og spesielt de siste månedene vil du prise det å ha en pc med deg. I den tiden er det veeeldig mye "kål-koking" :smile:

 

Selv hadde jeg ikke noen pc i militæret, men andre hadde det, og PS2 og diverse tv-spill. Og det er ikke noe problem å¨ha det med seg. En kan ha med seg så å si hva man vil, sykkel, snowboard og hva det måtte være..

Skjønner ikke hvor du har fått det fra at ting blir tatt fra en... Dummeste jeg har hørt..

 

Det eneste som blir tatt fra en er friheten :lol:

Lenke til kommentar

ECS Green 732 sine laptoper entne hos www.pcmax.no eller www.multicom.no er jo maskiner som er RÅE i forhold til ytelse/pris da?

 

har selv tenkt å kjøpe en slik å ha med meg i militæret og jeg betaler under 11000. Greit nok at den støyer litt, men for meg er det ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...