Gå til innhold

Hvordan slette tråder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Greit at man ikke kan slette tråder man har laget, men hvorfor ikke innlegg? Blir for dårlig argument å si at man ikke har krav på det ifølge personvernnemda. :nei: Greit at man skal stå for det man sier, men folk som har sett innlegget ditt vet hva du har sagt så å slette det vil ikke ha noen betydning. Er det bare for at moderatorer skal ha noe å gjøre eller? Rapportere ditt eget innlegg får å slette det er idiotisk. Vær så snill å gi meg et super godt argument for at ikke denne funksjonen finnes, og ikke "sånn er det bare".

Lenke til kommentar
Vær så snill å gi meg et super godt argument for at ikke denne funksjonen finnes, og ikke "sånn er det bare".

Et forum er ikke en chat med levetid på sekunder. Det som er skrevet i forumet er her like mye for andre som kommer senere med samme problem eller spørsmål og benytter seg av en søkemotor.

 

Rediger -> Fjern tekst -> skriv *Fjernet* og trykk "post"! Funker fjell det

Det er mot forumreglene og flere har blitt utestengt for å systematisk fjerne postene sine.

Lenke til kommentar
Vær så snill å gi meg et super godt argument for at ikke denne funksjonen finnes, og ikke "sånn er det bare".

Et forum er ikke en chat med levetid på sekunder. Det som er skrevet i forumet er her like mye for andre som kommer senere med samme problem eller spørsmål og benytter seg av en søkemotor.

 

Rediger -> Fjern tekst -> skriv *Fjernet* og trykk "post"! Funker fjell det

Det er mot forumreglene og flere har blitt utestengt for å systematisk fjerne postene sine.

 

Var vel ikke ment som "systematisk fjerning av poster". Heller en "Oisann, DET skulle jeg nok ikke ha skrevet" løsning :)

Lenke til kommentar
Vær så snill å gi meg et super godt argument for at ikke denne funksjonen finnes, og ikke "sånn er det bare".

Et forum er ikke en chat med levetid på sekunder. Det som er skrevet i forumet er her like mye for andre som kommer senere med samme problem eller spørsmål og benytter seg av en søkemotor.

 

Rediger -> Fjern tekst -> skriv *Fjernet* og trykk "post"! Funker fjell det

Det er mot forumreglene og flere har blitt utestengt for å systematisk fjerne postene sine.

 

Er fullt klar over at det ikke er en chat, men hva om problemet ditt ikke var et problem a like vel? Må det en mod/admin til for å skjønne det? De som er så opptatt av å ikke fylle forumet med dritt må da vel synes det er greit at noen vurderer sin egen post som overflødig eller unødvendig?

 

EDIT: så linken til rampage. Skal fortsette der.

Endret av asswipe
Lenke til kommentar
Vær så snill å gi meg et super godt argument for at ikke denne funksjonen finnes, og ikke "sånn er det bare".

Et forum er ikke en chat med levetid på sekunder. Det som er skrevet i forumet er her like mye for andre som kommer senere med samme problem eller spørsmål og benytter seg av en søkemotor.

 

Rediger -> Fjern tekst -> skriv *Fjernet* og trykk "post"! Funker fjell det

Det er mot forumreglene og flere har blitt utestengt for å systematisk fjerne postene sine.

 

Er fullt klar over at det ikke er en chat, men hva om problemet ditt ikke var et problem a like vel? Må det en mod/admin til for å skjønne det? De som er så opptatt av å ikke fylle forumet med dritt må da vel synes det er greit at noen vurderer sin egen post som overflødig eller unødvendig?

 

Veldig skjelden det er tilfellet, og en melding til moderator pleier å gå ganske plettfritt. Etter min erfaring er det en god del spam som blir slettet hele tiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...